Vind ik zelf ook leuk voor een meid, maar onze andere twee al wat oudere kinderen zeggen dat het echt een jongensnaam is (tv) Lotus ook leuk, maar ML zegt: koffieleutjes en toiletpapier Tatum leuk, tja maar Tantum (einde aan de pijn) Is Neva niet iets of Jill of Liv ?
Je denkt écht te hard na. Ok, een naam waar je kind mee gepest kan worden wil je zeker niet. Anderzijds; pesters vinden wel wat om je mee te pesten. Als er niets is waar je naam mee te associëren valt dan zoeken pestkoppen hun trofee ergens anders. Dan is je gezicht niet goed of je loopt scheef. Jij probeert overal een vergelijking mee te maken, maar doe dat eens niet. Kies gewoon voor een naam die je echt mooi vind. Straks krijg je spijt dat je je kindje niet zo hebt genoemd, omdat alleen jij het met iets anders associeerde. Want als er 100 namen zijn, vind jij geloof ik wel 101 verklaringen om je kind niet zo te noemen. Kies wat je mooi vind!
Billy vind ik leuk voor "en meisje!! Of anders: Katie/Caithy Milly Lilly Lilou Eleah Ivy Fay Lia-May Chany Nomy Marily Maely Tilley Romy Lucy Jitty Lizzy Rany Leny Suri Suzy Rosaly Succes, Emilie