Hoi allemaal Willen jullie eens meedenken over namen. Ik ben vroeg hoor maar vind namen altijd lastig. En inspiratie is nooit weg. Wij zijn opzoek naar leuke korte meisjes en jongens namen. Die ook leuk passen bij ziva Mag dus stoer,appart als het maar leuk klinkt. Alvast super bedankt meiden
Meisje: Yuna, Jula, Joni, Nola, Roza, Charly, Lune, Zoe, Femi, Elyn Jongen: Xavi, Xem, Eloy, Enzo, Kay, Cas, Vinz, Duco, Mick, Luca
Leuke naam Ziva! Dit was ook de favoriet van mijn vriend. Uiteindelijk is het Liz geworden. Ziva en Liz vind ik ook erg leuk samen! Verder: Ziva en Ise Ziva en yfke Ziva en June Ziva en Evi Ziva en Lize Ziva en Lina Ziva en Luca Ziva en Boaz Ziva en Ravi Ziva en Senn Ziva en Dex Ziva en Jonah Ziva en Joaz
Ziva & Zillah (Zilla) Ziva & Zara Ziva & Zelda Ziva & Zaida Ziva & Zene Ziva & Zafir Ziva & Zayn (Zain) Ziva & Zion Ben maar bij de Z gebleven......
rivan tibor cayden railan nilo tino zion benthe cleo deno dahnee eva ella elja feye faya riva liVa nola nora yara tila myra dina Sarah taya
Ziva & Noah Ziva & Britt Ziva & Benthe Ziva & Faya Hoop dat je tijdig DE naam vind. Ik heb niet veel inspiratie op korte namen. Wij hebben juist iets langere namen
ziva & Zenne Ziva&Isa Ziva&Isis Ziva&Mila Ziva&lydia Ziva&Lona Ziva& Runa Ziva&Nora Ziva&lora Ziva&Rune Ziva&Jula Ziva&Timo Ziva&Cas Ziva&Nout Ziva&Niels Ziva&Seth Ziva&Liv
Moest eigenlijk meteen denken aan Ziva en Loïs Ziva en Luna Ziva en Juna Ziva en June Ziva en Mick Ziva en Puk Ziva en Noa