nog steeds niet drinken...

Discussion in 'Flesvoeding' started by Nouckie, Jul 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nouckie

Nouckie Lid

Jul 11, 2008
    77
    52
    18
    Mijn dochtertje is nu 3,5 maand en drinkt erg slecht sinds een week of 2.
    We dachten eerst dat het aan het warme weer lag, en dat ze er daarom niet zoveel zin in had.
    De afgelopen 2 dagen ging het dan ook erg goed maar sinds vandaag weer drama. als ze de fles al ziet begint ze al te huilen.
    Meestal begint ze wel met drinken maar na ongeveer 100 cc stopt ze ermee en krijg je er echt niks meer in. maar vandaag wilt ze helemaal niks en wat ze op heeft dat heeft ze weer uitgespuugd.
    Ze krijgt nu friso comfort omdat ze nogal veel last van krampjes had en dit ging heel goed. tot een week of 2.
    Heeft iemand nog een idee...??
    Ze drinkt normaal 5 flessen van 180 cc en het is nu 4 uur en ze heeft over de hele dag nog maar ongeveer 200 gedronken..
    en jeetje zeg wat kan je jezelf dan radeloos voelen:(.... Ik hoop hier nog wat tips te kunnen krijgen..

Groetjes

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Lees het nu best vaak op forum dat baby's soms slechter gaan drinken. Hier ook het geval geweest, maar heeft gelukkig maar 1 week geduurd. Denk dat ze straks vanzelf wel weer meer wil gaan drinken.

3. Nouckie

Nouckie Lid

Jul 11, 2008
    77
    52
    18
    ik hoop het.. heb me geprobeerd voor te nemen me even niet druk te maken want daar wordt die kleine volgens mij alleen nog maar onrustiger van..
    Ik heb er ook nog aan gedacht dat ze misschien haar melk niet lekker mee vind... kan dat? zit nu te twijfelen om toch maar over te stappen op nutrilon omneo... iemand ervaring mee?

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Er heerst ook een virusje onder de kleintjes, dat kan het ook zijn. Ik zou zelf niet overstappen, maar omneo beviel hier helemaal niet. Je zou evt kunnen gaan mengen met de standaard van friso.
    En als je het niet vertrouwd, de HA bellen. Houd wel in de gaten dat ze plast, alert is, niet suffig en of je de huid van het buikje tussen je vingers kunt doen en dat het gelijk weer terugspringt. Dat zijn tekenen van uitdroging. en vaker kleine beetjes geven ipv van een volle fles.

5. Nouckie

Nouckie Lid

Jul 11, 2008
    77
    52
    18
    ik hou het inderdaad wel even goed in de gaten.. ze heeft net in ieder geval 160 gedronken voordat ze ging slapen dus dat is al heeeel wat. als het morgenochtend nog niet lukt gaan we maar even naar de HA.

Share This Page