nog steeds niet echt het gevoel dat ik zwanger ben...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eve, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb vanaf het begin van m'n zwangerschap bijna geen klachten. Wel wat sneller moe, beetje gevoelige borsten en af en toe wat lichte bandenpijn. Het is dat ik al 2 mooie echo's heb gezien want anders zou ik toch bijna gaan twijfelen. En af en toe denk ik ineens: Oh ja, ik ben zwanger...!

Ben er wel veel mee bezig hoor maar het echte gevoel is er nog niet.

Herkennen jullie dit?

2. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Eve,

Ik herken je gevoel...toen we voor de 1e echo gingen vroeg ik me echt af of ik wel zwanger was....
    Vanaf het begin heb ik ook niet veel klachten gehad...alleen last van mijn bekken.
    Maar geloof me straks als je de 20 weken grens bent gepasseerd gaat je buik groeien en voel je de kleine...dan weet je dat je zwanger bent :)

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    eve, herkenbaar hoor, Ik merk er eigenlijk nog steeds weinig van, al heb ik sinds afgelopen weekend wel mijn eigen broeken in de kast gehangen en een zwangerschapsbroek aangetrokken. Verder voel ik me niet anders op gevoelige borsten na.

Karin

4. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik heb hetzelfde gevoel. Kan het nog steeds niet geloven.
    Mijn broeken beginnen nu ook erg strak te worden, dus het zal wel niet meer lang duren voordat mijn buikje er zwanger begint uit te zien en ik ook echt zwanger lijk en me zo voel.
    Nog ff wachten :D

5. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh of ik dit gevoel ken..... Ja echt wel.

Zelfs met de 12 weken echo had ik zoiets van ooh gaaf, maar ze hadden mij net zo makkelijkeen filmpje van een ander kunnen laten zien.

Pas toen ik met mijn vriend samen met zo'n geluidsapparaatje thuis het hartje had gehoord, toen werd het echt ECHT voor mij.

En ik ben nu al in het bezit van een megasuperbuik (voor mijn idee), wel een mooi zwangerschaps buikje hoor. Heerlijk alleen van voren en iedereen denkt dat ik al veel verder ben dan ik echt ben.

Dus eigenlijk ging het voor mij pas met 16 weken echt qua innerlijk gevoel super zwanger.

6. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik herken dit ook heel erg.
    Ik heb nu thuis zo'n hart apparaatje en ik moet soms echt even luisteren of er nog wel wat zit. Ik heb al wel zo'n mooie zwangerschapsstreep op mijn buik.
    Ik hoop dat ik snel echt wat ga zien. Dat maakt het allemaal wat echter!

7. deborah

deborah Actief lid

2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik had dat ook voor mijn 20 ste week , dus ook heel herkenbaar.

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou ik weet precies wat je bedoeld, ik ben nu helemaal van mijn klachten af, en soms als ik wakker word sochtends lijkt het wel een droom.
    maar daar zal vanzelf wel verandering in komen

9. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik ben al sinds het begin van de zwangerschap alleen maar heeeeeeel erg moe.
    Maar dat past ook bij mij als ik een heftige allergische reaktie heb op iets.
    Dus echt klachten.... neee gelukkig niet.

Ik zeg gelukkig, maar dat zijn wel de enige houvastpunten om je zwanger te voelen. Dus het is een dubbel gevoel.

10. Niet meer actief

ik herken het idd ook, in het begin had ik iets van tja is het wel echt, was de test niet mislukt of wat dan ook, had alle klachten wel maar dacht is het niet schijnzwanger ofzo, heb zelfs tot aan de dag dat moeders voor moeders langs kwam gedacht, dat als hun een test deden deze negatief zou uit komen, pas met eerste echo werd het allemaal wat echter...
    en nu voel ik mijn kleine al een paar keer per dag lichtjes, ( de placenta zit tegen de buikwand)

11. Niet meer actief

Ik herken dat gevoel zeker. Toen ik zwanger was, had ik helemaal niet het gevoel dat het zo was. Ik hoorde het hartje wel bij de VK, ik werd vanaf 8 wkn ook al zwaarder, met 15 wkn voelde ik het kindje en met 16 wkn had ik al een behoorlijke buik. Pas toen ik mijn eerste echo kreeg met 20 wkn was het voor mij echt...

12. Trisha

Trisha Niet meer actief

ik heb ook dat gevoel, ben de eerste 3 maand misselijk geweest maar nu helemaal niets meer, geen buikje geen klachten alleen veel honger!! ben dan ook al 6 kilo bijgekomen maar ja die trainen we er achteraf weer wel af!!

13. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik ben nog wel heel pril zwanger,maar geloof het ook niet
    zijn al 3 testen doorheen gegaan maar nog steeds is het onwerkelijk

14. 19 November

19 November Actief lid

22 jun 2006
    117
    0
    0
    Nou je bent dus echt niet de enige idd zoals ik het hier lees...
    Ik heb het zelf ook hoor... Nu nog zelfs, tis dat ik 'rond en gezond' ben maar als je geen zwangerschaps kwaaltjes hebt is het heel onwerkelijk.
    Je bent zo blij maar tegelijkertijd kun je het niet geloven...
    Ik heb nu het idee (sinds) deze week dat ik ons kindje voel, het lijken luchtbellen die ontsnappen zeg maar... laag onderin mijn buik. Aan de buiten kant is het nog niet te voelen.
    Dat is heel mooi, ik moet steeds in mezelf dan lachen van 'oh da was ie...' héérlijk!!!
    Heel veel suc-6 met je zwangerschap en ben maar blij dat je niet van al die kwaaltjes hebt!!! Lekker genieten...
    -x-

15. 19 November

19 November Actief lid

22 jun 2006
    117
    0
    0
    Ik lees hier dat jullie thuis naar het hartje kunnen luisteren met een apparaatje...
    Hoe komen jullie daar aan?
    Wil ik ook!!! :D
    Een keer in de drie á vier weken bij de verloskundige is véél te weinig,
    wil het iedere dag wel horen... :)

16. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Haha, wat zijn we als moeders 2B toch lekker ongeduldig.
    Ik heb donderdag een echo gehad. Ik wil deze week wel weer kijken.
    Vorige week het hartje gehoord, het lijkt wel een eeeeuuuuwwww geleden, en dat is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang!

17. charlotteM

charlotteM Actief lid

22 apr 2006
    117
    0
    0
    secretaresse
    Noord-Holland
    Ja dat wil ik ook graag weten! Ik wil ook zo`n apparaatje.
    Ben nu (nog maar) 9 weken in verwachting en ik moet nog 3 weken wachten op de 1e echo....Van de ene kant heb ik er alle vertrouwen in maar aan de andere kant, als ik weer es iets vaags voel denk ik ....ohoh...... Het is toch allemaal wat. Eerst de "stress" en onzekerheid zal ik deze maand....en dan weer de "stress" en onzekerheid of het allemaal wel goed is....
    Ging van de week ook op zoek naar informatie hoe je een mk kan "herkennen". Nou dat had ik ook beter niet kunnen doen....OH ik hoop dat de 3 weken voorbij zullen vliegen....

Maarre waar kan ik zo`n apparaatje scoren?

gr Charlotte

18. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik had zo'n apparaatje geleend.
    Toen we gingen zoeken.... eerste 10 minuten NIETS.
    Ik werd al helemaal naar van binnen.
    Toen nog wat zoeken en ineens ja hoor daar was die dan.

Ik weet nu wel (hoe leuk het ook is) dat ik thuis niet meer ga pielen, want ik werd er helemaal kriegel van toen ik niets hoorde.

19. charlotteM

charlotteM Actief lid

22 apr 2006
    117
    0
    0
    secretaresse
    Noord-Holland
    Ja das waar. Daar zou ik idd ook niet tegen kunnen. Tja...ik denk er nog maar eens een keer over na.

Charlotte

20. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben heledagen zo misselijk dat ik het niet kan vergeten.

Deel Deze Pagina