Hoi allemaal, Ik heb een vraagje, zijn er meer die hun kindje de hele dag door voelen bewegen???? Voel het nu de hele dag door, het is af en toe een half uurtje rustig en dan begint het weer. Vraag me dit af omdat ik het eigenlijk alleen 's avonds voelde bewegen en nu opeens zo heel veel. Is dit normaal?? Groetjes Sandra
hey hey, ik heb dat ook een paar keer gehad, toen voelde ik mn kleine meisje echt de hele dag door. Ik vroeg me toen ook al af of dit wel normaal was. maar dan de volgende dag voelde ik haar weer iets minder dan gemiddeld..... dus ze zal dan wel lekker aan het uitslapen zijn van dr trap en draai avontuur van de vorige dag. Gr. Manouk
Ik heb die van mij ook wel eens de hele dag gevoeld, en ik voel hem soms wel eens twee dagen niet... als ik me dan realiseer dat ik hem niet gevoeld heb, dan is dat meestal omdat ik er door zelf druk te zijn niet op gelet heb, want als ik hem een porretje geef... dan reageert ie meteen ! Misschien heb je gewoon een heeeeeeeel levendig kindje, een lekkere druktemaker, die karate aan het oefenen is !
Die van ons heeft echt een ritme, s'morgens tegen 9.00 word het wakker, en sávonds tegen die tijd dat we naar bed gaan. En overdag af en toe, of als je het pest door bv met je armen over elkaar te gaan, dan trapt of beweegt het ook. Dan word de baby natuurlijk een beetje naar beneden gedrukt. En zoals nu als ik achter de computer zit, voel ik het ook goed bewegen. Maar bij mij is het geen getrap meer maar meer geschuif.
Ja dat is echt normaal! Voelde onze kleine in die tijd ook enorm veel...maar als je eenmaal wat verder bent worden de schopjes harder maar je voelt de kleine minder vaak (omdat ze minder ruimte hebben nu)
Bij mij ook heel verschillend, sommige dagen voel ik haar hele dag en soms meldt ze zich maar kort en krachtig. Zal met mijn eigen ritme te maken hebben. Baby's ritme vaak rond 15 uur s'middags en s'avonds rond een uurtje of 11 Als ik er aan denk en even op let voel ik wel altijd een schopje, mischien dat je er weer aan gewend bent. En in het begin ieder bewegingkje opviel gr. cassandra
Hier nog één met zo'n druktemaker in haar buik . De hele dag door voel ik hem/haar wel. Er zitten natuurlijk ook wel rustpauzes tussen maar verder is het een druk baasje/bazinnetje. Meestal als ik ga slapen is ie soms nog even aan het bewegen maar meestal gaat ie dan ook slapen . Als ie dat nou ook doet als doet als ie geboren is. Silly
ik had het ook, nu inderdaad wat minder, maar moet wel af en toe een voetje of een armpje wegduwen, omdat ik mijn arm anders niet langs mijn lichaam kan houden, zo raar..... Heb nu wel meer bandenpijn als het beweegt, hebben meer mensen daar last van?
hier ook een erug druk kindje aanwezig,voel zo nu en dan ook zijn billen hard drukken tegen mijn bovenbuik aan minder prettig gevoel,en als ik weer eens op de verkeerde zij lig laat ie het wel ff voelen dat het niet naar zijn zin is,dan draai ik maar weer om,pfff de laatste loodjes zullen we maar denken. groetjes jacky
Hier ook haha Ze schopt de gyn ook altijd. Hij zei: dat beloofd nog wat... De hele dag en nacht voel ik haar en af en toe vraag ik me af: kind slaap jij nooit??