nog steeds niet echt het gevoel van zwanger zijn.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minimi12, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Oh, al dat geleuter dat je juist moet genieten omdat je niet misselijk bent... mensen, ga je schamen. Sowieso hoef je niet te genieten, laat staan je rot te voelen omdat je dat niet doet: niet iedereen is hetzelfde dus laat je door de roze wolkenmaffia niets wijsmaken. Als het komt, komt het en wellicht als je je lekker voelt en je kindje voelt dat het wat echter is. Maar voor nu: maak je geen zorgen. Ik denk dat wij in het westen soms nogal in de overdrive gaan als het gaat om de manier waarop je je zou moeten gedragen als je een kimd verwacht.

2. Hester25

Hester25 Lid

8 jan 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen zorgen, ik heb hetzelfde. Ik voel nog niks, heb nog amper klachten gehad, ben zelfs afgevallen en de echo's tot nu toe waren allemaal helemaal prima.
    Ik zie het maar gewoon zo: het komt door de hormonen!
    Iedereen reageert er anders op.
    Binnenkort weten we wat het wordt en dan gaan we met de kamer beginnen.
    Maar die wow factor heb ik ook nog niet heel sterk gevoeld. Misschien komt dat meer als je buikje krijgt?
    Ik heb zelfs al een paar keer gehad dat ik sochtends wakker werd en dacht: Oja, ik ben zwanger!
    Heel bizar!

3. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik ben inmiddels bijna 16 weken zwanger, heb vanaf week 7 ongeveer (zodra hCG stijgt) tot week 15 (zodra hCG weer wat afneemt) overgegeven en was ik enorm misselijk. Gewoon puur m'n lichaam versus het hormoon.
    Voor de rest heb ik vrij weinig klachten (gevoelige tepels en soms wat honger gevoel, maagzuur en verstopping), voel ik de baby nog niet (ben ook gezet) maar elke keer met de echo verbaas ik me erover dat er toch echt een klein mensje in mij groeit.

Afgelopen echo was het even schrikken, hartslag werd amper gevonden van de beeb. Bleek achteraf dat m'n beeb zich verstopte en dat het hartje wel degelijk klopte en later hoorde we dat ook. We zagen op de echo alleen een hoofdje en een handje en bewegelijkheid, dus de verloskundige gaf aan dat er niets aan de hand was.
    Helaas moet ik nu nog wel 5 weken wachten op de 20 weken echo.. dus eigenlijk weer 5 weken in twijfels, hoewel ik weet dat het goed zit.

Dus het nog niet echt zwanger voelen, kan ik maar al te goed begrijpen, je leeft naar elke echo om te zien wat er ook alweer in je zit. ;)

4. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ik ben tot 20 weken erg misselijk geweest. Voor mij begon het echte genieten ook pas daarna, na de 20wk echo en toen ik het begon te voelen. Volgens mij iets wat.meer dames hebben ;)

Deel Deze Pagina