x-adventure pulse kinderwagen ervaringen.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mieke1981, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hoi, wij hebben de x-adventure pulse kinderwagen op het oog. Vooral omdat die nu zeer leuk geprijst is. Wie heeft deze wagen of ervaring met deze wagen en wil ze delen met mij. Wat zijn de voor en juist de nadelen. Zo'n verkoop praatjes beloofd altijd heel veel, maar ervaringsdeskundige vragen is veel beter ;)

2. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Wij hadden hem gekocht. Voordeel: heel compleet in verhouding met de prijs. (autostoeltje, wandelwagenbak en zitje). En een groot rek om de boodschappen in mee te nemen. Reed lekker.
    Maar we hebben hem toch geruild. Hij moest bij ons naar boven en hij was te zwaar voor mij (zware zwangerschap en bevalling) om telkens omhoog te slepen. Ook moest je, om hem uit elkaar te halen, nog wat moeite doen: iets aan de onderkant losmaken ofzo. Heb nu een quinny, daar kun je in 1 beweging de bak van afhalen. En hij is ingeklapt nog erg groot, we moesten de rugleuning van de achterbank los maken om hem achterin te kunnen doen.
    Onze quinny is veel kleiner opklapbaar.
    Maar de quinny heeft weer geen boodschappennet, en dat mis ik nu enorm, want nu moet ik met de boodschappen slepen. Even op de fiets springen en de boodschappen in de fietstas gaat niet meer met een baby, dus dat wordt lopen of met de auto. Maar om nou de auto te pakken voor de supermarkt een paar straten verder...
    Dus, als je niet vaak met de auto gaat, wel vaak gaat wandelen en de wagen in de gang kunt laten staan is de wagen die je op het oog hebt een goede aanschaf.

Deel Deze Pagina