Het begint op te schieten, maar we zijn er nog steeds niet uit welke naam het moet worden... onze andere twee kids heten Mees en Madelief. De naam hoeft van ons niet perse er bij te passen, omdat we vinden dat elke kind een kind op zich is en niet onderdeel van een drie-eenheid!
Ligt vrijwel allemaal ver van mijn smaak. Felix is de enige die ik nog wel leuk vind. Op #2 Kai en op #3 Hugo.
Felix en Hugo vind ik heel leuk! Kai ook wel leuk. Vince en Noud vind ik allebei niets. Dex te veel een modenaam en Mika te vrouwelijk.
Felix vind ik mooi en Noud. Bij het stemmen toch Felix gekozen. Vince: Ik ken "veel" milleniumkinderen die zo heten, dus te veel jaren 2000 Hugo: is voor mij, als Belg, een ouderwetse naam (en niet ouderwets genoeg om weer hip te zijn ) Dex: Klinkt te hard. Ik ken wel een jongetje 'Des' (vernoemd naar z'n opa Desmond) en dat vind ik dan wel weer mooi staan bij jullie andere 2 Kai: Niet mijn stijl Mika: niet mijn stijl (lijkt voor mij een artiestennaam voor een dj ) Als ik er over nadenk, kies ik voor Des!