Weet iemabd hier iets vanaf en of het erbij hoort? Sinds gisteravond kreeg ik uit het niets hele erge stekende hoofdpijn. Ver vervolgens zag ik wat wazig en Ineens ook tinteling in mijn linker hand, echt z'n duf en slapend gevoel. Daarna bij mijn rechter gezichtshelft het zelfde. Paar min en toen was dat over. Hoofdpijn is gebleven.. Heb verder geen koorts. Wel soms misselijk, duizelig.
Hoofdpijn, tintelingen en wazig zien kunnen bij een zwangerschapsvergiftiging horen. Dus ik zou je vk even bellen! Dan kunnen ze je bloeddruk even meten en je urine controleren voor de zekerheid.
Indd ik zou even de vk bellen. Zelf heb ik een hoge bloeddruk, en moest ik er op letten dat ik geen andere symptomen zou krijgen. Zoals hoofdpijn, pijn bovenbuik, strakke band gevoel, duizelig, vlekken zien, tintelingen. Dus voor de zekerheid maar even bellen en miss laten controleren. Hoeft geen zwangerschapsvergiftiging te zijn. Maar kan dus wel.
Ik had die klachten bij een beginnende PE, hoeft het niet te zijn maar zou voor de zekerheid even bellen.
Dankjewel voor jullie reacties! Heb gebeld naar de VK. Ik hoefde niet langs te komen en me geen zorgen te maken, moet wel een stapje terug doen en meer rust nemen. De klachten heb ik ook niet meer, alleen nog klein beetje hoofdpijn.
Nou vind dit wel heel makkelijk van de vk als ik eerlijk ben. Hoe kan ze via de telefoon weten dat dit niets is. Hier zouden ze voor alle zekerheid toch de bloeddruk meten en urine controleren. Maar let er zelf goed op, en anders weer bellen hoor.😊
Jaa ik dacht zal wel goed zijn dan. Maar heb nu hele dag doorgebracht op de bank en in bed, en echt niets gedaan haha en zelfs mijn hoofdpijn is weg. Als ik het weer krijg moet ik ook inderdaad meteen bellen.