tja mijn vraag zegt al genog? welke eetstoel hebben jullie? ik wet niet welke ik moet nemen..... kruitvat heeft er nu een in de aanbieding maar weet niet of dat wat is!
ik heb een paar weken geleden die van ikea gekocht hij was maar 15 euro met een afneembaar tafelblad je kan hem niet in verschillende standen zetten maar als hij goed kan zitten is het ene ideale stoel ook voor mee te nemen .
Wij hebben ook de chicco polly. Ik zou ook niet meer zonder kunnen. De stoel kan hoog of laag gezet worden en hij kan in verschillende standen. (ook in ligstand)
Ik had voor mijn twee oudsten de trip-trap van Stokke. Geweldige, zeer stabiele stoelen.. kost wat, maar dan heb je ook wat... Het zou kunnen dat er voor de derde een triptrap bij komt, want hoewel de oudsten (14 en 11 jaar) al lang niet meer in een kinderstoel zitten, wordt de triptrap op 'volwassenen-stand' nog dagelijks door ze gebruikt.. maar afwachten dus of één van de twee zijn stoel af wil staan
Wij hebben hier ook de Chicco Polly, ik vind t een ideaal ding. We nemen m overal mee naartoe als we weggaan, voor ons geen andere meer
Wij hebben de verstelbare van Prénatal. Idee van triptrap. 1 voor Kian strax en 1 voor de middelste van 2 Erg handige stoel!
ook ik heb deze stoel, kan hem alleen nog niet gebruiken, maar ben er nu al heel blij mee liefs susanne
Wij hebben de Triptrap van Stokke aangeschaft. Mocht je voor deze kiezen: www.skandic.de Absoluut de goedkoopste en gratis binnen een aantal werkdagen in huis! Groetjes Suusje
Hoi suusje, Bedankt voor de tip, scheelt inderdaad een hoop. Ik wil ook de Stokke, praktisch maar het oog wil ook wat, moet ook een beetje passen in het interieur.
mmm ben dus echt aan het tewijfelen nu vind de chocco ook wel gaaf maar wel best prijzig maja de echte triptrap van stokke ook! en ik geloof nooit dat ik me kindje zolang in die stoel laat zitten... zo gauw het kan mag kyana op een gewone stoel hii en is de eetstoel voo rhet volgende kindje
ik heb ook een trip trap stoel maar die van mijn komt bij de kruidvat weg ik zag ze staan en ik heb ze mee genomen handig stoelen liefs roelien
hoi k heb vanmiddag die van kruitvat gekocht als ty goed is brengt me zwager m strax kan k m in elkaar zetten
Ik heb de vertelbare stoel van Prenatal, prima ding en in een aanbieding gekocht. Ben er tevreden over. Liefs, misspuma