advies gevraagd!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sophie28, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    6 maanden geleden ben ik mama geworden van een heel lief mannetje
    Ik ben ontzettend blij en gelukkig met hem.
    Er is de afgelopen 6 maanden alleen veel gebeurd, mijn lieve oma is vrij plotseling overleden toen mijn zoontje 6 weken was.
    Ook hebben we 2 weken geleden gehoord dat mijn schoonvader heel ernstig ziek is.
    Ik voel me sinds kort met vlagen heel onrustig en dan kan ik de rust ook niet vinden zeg maar.
    Heeft dit nog met het ontzwangeren ook te maken?

bedankt voor jullie reactie!

liefs!

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ze zeggen wel eens 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren maar ik denk dat het bij jou ook ermee te maken heeft dat je oma overleden is en je schoonvader ernstig ziek is, dat in combinatie met een baby die veel energie vraagt :$

Logisch dat je je onrustig voelt, dus dat heeft echt niet alleen met ontzwangeren te maken denk ik.
    Misschien is het goed als je eens met de huisarts erover praat?
    Je moet denk ik die dingen verwerken en hebt daar gewoon nog geen tijd voor gehad.

Sterkte!

3. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat drieka zegt idd het iu best kunnen maar denk meer met je eige emotionele ervaring dan de laatste tijd

Ik kan me voorstellen dat toen je kindje 6 weken had je niet de puff en de kracht had om het overlijden van je oma te verwerken als ik naga hoe ik er bij liep toen mijn zoontje 6 weken was had ik nergens puff voor laat staan voor zoiets heftigs zeg

Ik zou er idd ook even met de huisarts over gaan praten wie weet kan die je verder helpen

Maar denk dat je nog veel moet verwerken wat je toen door de drukte bij je eige thuis misschien wel aan de kant hebt geschoven

Heel veel sterkte hiermee en ook heel veel sterkte met je schoonvader

Deel Deze Pagina