Hallo allemaal ! Ik moet effe klagen hoor.. :S Pf.. Ben zo blij dat mijn verlof ingegaan is! Het werd zoooo zwaar ! Ik was er ECHT ECHT aan toe ! Heb heel vaak brandend maagzuur, beurs gevoel bovenin mijn buik, onrustig, opvliegers, kan slechter slapen, veel dromen! Maar ook soms een heel drukkend gevoel van beneden zeg maar, alsof ie eruit wil! Heb ook echt het gevoel dat ie eerder komt, ik hoop alleen niet te vroeg, lekker na alle feestdagen AUB haha! Ik snap nu dat mensen het zat zijn, krijg zelf ook af en toe dat gevoel! Maar we geven niet op! Alles voor de kleine... Al ben ik wel HEEEEEEEEEL erg benieuwd naar ons kleine mannetje! Wie oh wie wil er nog meer effe klagen, hihihi -xxx-
Ik was ook blij toen ik met verlof ging, ook 6 weken van tevoren. Niet dat ik het heel zwaar vond, maar je gaat toch aftellen en dan is het fijn als het zover is. En ik was de eerste weken nog lekker fit om veel te doen, nu niet meer. Over dat drukkende gevoel, dat komt waarschijnlijk omdat je baby aan het indalen is, had ik ook, met nog heel veel pijn erbij. Maar heb niet het idee dat baby eerder komt dan met 40 weken. En wat mij betreft mag hij/zij wel met de feestdagen komen, denk dat ik het dan wel zat ben .
Jahaaaahaaaaaaaa ikke ikke ikke! Nog 5 weken te gaan hierzo, maar hij mag er over een week of 3 ook wel uitkomen hoor! Zou eigenlijk deze week nog moeten werken (nou ja moeten.....), maar was niet zo heel lekker van t weekend en nu is mijn kleine mannetje van 1,5 jaar ook zo beroerd! Hoesten vannacht en huilen, de arme knul! We hebben dus bar weinig geslapen afgelopen nacht! Het was ook tijdens 1 van die wakkere momenten dat ik dacht: ik ga morgenochtend wel ff langs om te zeggen dat ik mijn verlof een week vervroeg! Zo gezegd zo gedaan! Vandaag zijn we dus lekker saampies thuis geweest en hebben we allebei gerust van 10 tot 14.00. Dat hadden we ook echt ff nodig! Maar eh.......ik was er dus ook ECHT ECHT aan toe hoor, mijn verlof!
Hoi hoi... Ja echt heerlijk het verlof, alleen ik ben gewoon echt gesloopt Heb echt het idee dat ik niks meer kan, nergens meer puf voor heb.. Maar goed, eerst maar ff lekker rusten! En ja ik denk ook dat ie aan het indalen is, ik voel het NU ook weer :S echt een vreemd gevoel! Jij bent iets verder, dus bij jou mag het met de feestdagen wel toch hihihi Suc-6 hè ! -xxx-
Heej, lekker zeg voor jou, vind je het ook zo'n lekker idee nu je met verlof bent..? Dan komt het echt allemaal dichtbij hè.. hihi Wel spannend allemaal, maar laten we vooral hier af en toe klagen, doet je goed! Succes ook -xxx-
Heerlijk...........verlof...........wat een magisch woord! Ha ha en idd ff lekker klagen is heel goed tegend de laatste loodjes-stress!
mweehh! ik ben het nu al zat en moet nog zo lang! Ik voel dat ik hard achteruit ga qua uithoudingsvermogen/puf/energie en wil zo graag ook nog even lekker genieten van een lekker relaxt verlof. Maar heb het idee dat ik tegen die tijd alleen nog maar op de bank kan hangen (en dat kan niet met een 3,5 jarige thuis)... Geniet ervan meiden! Ik hoop dat het snel Kerstweek is!
Heel veel succes allemaal gewenst, die het zwaar hebben en zat zijn! De laatste loodjes wegen het zwaarst en een schouderklopje voor jullie! Het is sowieso al best zwaar als je bekijkt hoe hard je lichaam moet werken om zo'n hele zwangerschap te regelen! Zelf heb ik dat zware gevoel (nog) helemaal niet, maar als het wel zover is, mogen jullie mij weer oppeppen.
Heel herkenbaar jouw verhaal. Nadat mijn verlof is ingegaan ben ik me echt veel beter gaan voelen. Heb me de hele zwangerschap niet zo goed gevoeld. Voor mij waren de eerste maanden echt het zwaarst tot nu toe.
Ooooh mag ik ook effe? Mijn verlof is ook nu deze week begonnen. Nu duren de dagen nog langer, de nachten zijn superbagger, dus die gaan ook niet om. Voel me ook helemaal niet meer lekker, pijnlijke zware buik, inderdaad het gevoel van onderen alsof hij me wil openscheuren, moe, vaak aan de diarree, maagzuur, rare dromen, moe, oja en moe, snel buiten adem, en ik merk dat ik steeds onverschilliger word. Voel me al heel de zwangerschap niet lekker, maar deze laatste loodjes draaien me de das om. Ligt hij ook nog in stuit, dus dat werkt ook al niet bepaald mee.
Ja, erg hè, en eigenlijk wil je gewoon van alles doen, maar dat is gewoon erg vermoeiend ! Dus moet nu echt rusten, is moeilijk voor mij, want heb af en toe het idee dat ik alleen maar bezig wil zijn ! Enne.. moest zo lachen om het zinnetje "inderdaad het gevoel van onderen alsof hij me wil openscheuren" Haha! Klinkt lekker En ga je een stuitbevalling doen of keizersnede? Ik heb wel eens gehoord dat je beter kunt kiezen voor een keizersnede, omdat de bevalling vlot moet gaan ivm. kans op zuurstofgebrek! Spannend.. Nou succes meid ! -xxx-
Jeetje meid, dan moet je nog 12 weken ongeveer haha! Lekker mee.. Maar misschien idd. als je lekker verlof hebt dat je dan een beetje bijkomt, we moeten al onze krachten sparen hoor! En de kerst en oud en nieuw komen er lekker aan, ook wat afleiding, lekker toch! Stop je 4 of 6 weken van te voren ? -xxx-
Dank je De keizersnede staat gepland voor 2 januari, maar ik heb wel aangegeven dat mocht het voor die datum spontaan beginnen, en alle factoren staan er gunstig voor, wil ik het wel eerst zo proberen. Maximaal nog 3 weken dus 8) En idd, wil van alles doen, maar kom er niet echt aan toe. Maar goed, ik kan niet meer doen als mijn best, en ach, heb me een middagdutje aangewend, van 12-14u hahaha. Ook al slaap ik niet, dan is het laptop mee of goed boek, en trek me dan even lekker terug in bed. Vanaf 15.40u moet ik weer fit en mama zijn voor de oudste
Hoi meiden, Ik kom ook ff een duit in het zakje doen... Ik heb me net ziek gemeld, heb erge last van m'n bekken en schaambeen, helaas heb ik hier nog een hummeltje van net 1 rond lopen die nog veel getilt moet worden Ze is een schatje hoor en nu ligt ze even te pitten dus tijd om onderuit te gaan zitten... nu zie ik het verlof heel graag te gemoet...
@Maeve: Spannend zeg ! En lekker na alle feestdagen! Heerlijk! Van mij mag de kleine ook eerder komen hoor, ben 23 januari uitgerekend! Succes ! @Bloem: Jeetje, last van je bekken is wel vervelend zeg, vooral als je nog een kleintje hebt rondlopen ! Succes -xxx-
haha het is net of ik "gewoon" bij de januari mama's lees... (niet alleen geklaag hoor Ik vind het ook erg zwaar worden. Heb nu anderhalve week verlof en voel me helemaal nog niet uitgerust. Alles is teveel en ik wil zo graag schoonmaken....
Ik moet nu nog 12 weekjes maar ben het ook echt zat. Heb superveel pijn aan mn ribben en mn rug. Volgens de VK reactie op het snel groeien van alles en het smal gebouwd zijn van mezelf. En ben echt supermoe kan de hele dag wel slapen. Gelukkig werk ik niet op dit moment en daar ben ik dan wel weer blij om. Nou sterkte en succes iedereen.
Ja, ik ben ook smal van postuur maar heb echt een hele dikke buik! Kan me geen houding meer geven en mijn buik is beurs haha! Ach, komt goed allemaal -x-
Zeker weten dat ik 6 weken van te voren stop! Ben zelfstandige, dus ik mag het gelukkig zelf bepalen en zou dus ook nu al kunnen stoppen. Maar ja, dan verdien ik ook niks meer en ik moet al al mijn spaargeld stoppen in mijn zwangerschapsverlof (ga pas weer aan de slag als de kleine een half jaar is, dus dat is een duur grapje).