moeilijk in slaap vallen na het wandelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door margrete, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margrete

margrete Lid

5 mrt 2008
    10
    0
    0
    Ik vind het fijn om iedere dag een wandelingetje te maken. Dat vind ik belangrijk voor mijn zoontje (8 weken) maar vooral fijn voor mezelf. (lees: goed voor de lijn!) Tijdens het wandelen valt het mannetje lekker in slaap en eenmaal thuis wordt ie weer wakker. Als ik 'm dan in bed leg, is het moeilijk voor 'm om in slaap te komen. Wie heeft een goede tip? Of wanneer op de dag wandelen jullie?

groet, margje

2. ilja1975

ilja1975 Actief lid

31 okt 2008
    182
    0
    0
    Wordt hij gelijk wakker als je thuiskomt?
    Die van mij slaapt vaak nog even door en dat laat ik hem gewoon even in de wagen liggen (wel dekentje van hem af en mutsje af). Soms ligt hij dan nog wel een uur zo te slapen.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Eerst sliep mijn dochter ook nog een tijdje door na het wandelen, we lieten haar dan gewoon in de kinderwagen liggen.

Maar de laatste dagen wordt ze elke keer wakker als het gehobbel ophoud. Dus als ik in een winkel ben, met een gladde vloer...wordt ze wakker en begint ze te huilen :(

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik ga altijd op die tijdstippen wandelen dat als ik terug kom hij een fles krijgt.
    Dan heeft hij een lekker verzadigd gevoel en gaat daarna probleemloos verder slapen

5. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    Ik zit hier met hetzelfde. Als ik terug kom en hij slaapt dan in de bak, wordt hij wakker zodra het rijden stopt. Maar breng ik hem dan naar bed, dan is het huilen. Misschien inderdaad wandelen voor de voeding. Dus als terug komt de fles geven. Maar wat ik daar het nadeel van vind is, dat hij ongeveer 1,5 uur wakker is, na zijn fles, dan gaat slapen. Moet ik hem dan uit zijn bed halen om te gaan wandelen? Of misschien al in de bak leggen als hij moet gaan slapen?

Gr Karin

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik wacht met wandelen tot hij toe is aan slapen. Ik wandel dan bijna een uur en de laatste tijd, gelukkig, slaapt hij nu door. Ik weet niet of het uitmaakt hoe lang je wandelt, maar na de wandeling loop ik evt een extra blokje om als ik zie dat hij wakker begint te worden.
    Maar anders zou ik hem idd in de wagen in slaap laten vallen en dan op het moment dat jij wilt, gaan wandelen, zodat hij zijn slaapje afmaakt.
    Hij is gewoon te uitgeslapen om weer in slaap te vallen na de wandeling. Maar als je het zo doet zit je goed, denk ik.

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Da's een moeilijke.
    Rodey wordt eigenlijk standaard 1 tot 1.5 uur voor zijn fles wakker (overdag dan hè 8) ) dus dan kan ik gaan wandelen.
    Na zijn fles wil hij graag gaan slapen.

Deel Deze Pagina