hoi meiden ik ben nu bijna 3 maand zwanger en ik vind dat men ventjeweinig begrip en liefde toont nu ik zwanger ben. is dat nu omdat hij bij de vorig echo er niet bij was? morgen moeten we terug gaan voor een echo en dan zal hij mee zijn. vorig jaar was ik ook zwanger en deed hij heel lief en was hij bezorgt om mij, maar nu heb ik het gevoel dat het hem niks doet. ik heb het gevoel dat ik er alleen voor sta. en met hem er over praten durf ik niet omdat ik me niet wil aanstellen of belachelijk wil overkomen. kan iemand mij raad geven groetjes tinne
Ik zou er toch met hem over gaan praten. Dit is iets van jullie samen. Misschien heeft ie er wel een reden voor dat ie zich wat afzijdig houdt? Dat kan alleen hij je vertellen. Sterkte
Is de vorige zwangerschap misschien niet goed gegaan? Ik heb 2 miskramen gehad en mijn man hield zich op afstand puur om zichzelf te beschermen..
Ik denk idd dat als hij de echo ziet dta hij wel gerustgesteld zal zijn...... Nu heeft hij misschien zoiets van eerst zien en dan geloven! Als vrouw voel je van alles, maar als man niet natuurlijk! Veel plezier bij de echo!
Waarom durf je niet met hem te praten? Ik vind dat je in een relatie open en vooral jezelf moet kunnen zijn. Als dit jou dwarszit, dan moet je dit ook met hem bespreken vind ik. Dan vind hij je maar een zeur, so what? Jullie delen jullie levens, jullie huis, zelfs jullie lijven met elkaar, maar als het op gevoelens aankomt zou je dat niet kunnen? Juist wel.. Natuurlijk kunnen wij je hier steunen en raad geven en misschien wel redenen verzinnen waarom hij zo doet enzo, maar dat blijven toch speculaties.. Heel veel succes ermee!