Nog steeds niet ongesteld maar ook geen pos. test. Wat nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lijntje, 27 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijntje

Lijntje Lid

30 apr 2006
    14
    0
    0
    Hallo meiden,

Nou vanochtend na bijna een week overtijd te zijn is een testje gewaagd. Echter geen extra streepje gezien dus niet positief getest. Wat nu verder? Mijn cyclus is heel regelmatig en ik ben nog nooit overtijd geweest, weet altijd precies wanneer ik ongesteld wordt. Echter deze keer niet.
    Wat zouden jullie doen, nog een testje erop wagen of afwachten? Om nou elke dag te gaan testen, is ook niks, kost een hoop geld. Maar ja, die onzekerheid is ook niks.

Liefs, Lijntje

2. 10uss

10uss Actief lid

28 nov 2005
    246
    0
    0
    ik zou gewoon over een paar dagen nog eens testen.
    Misschien is het beter testen te bestellen online, dat scheelt enorm veel geld.

Succes
    groetjes 10uss

3. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik zou ook over een paar dagen testen kan best zijn dat je lichaam weinig hcg aanmaakt

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heb je getest met ochtendurine??
    anders zou je dit morgen of overmorgen {sis maar hoelang je nog kan wachten! ;) } testen.....

enne ik duim hoor....

5. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Lijntje,

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Ben nu 8 dagen overtijd, ben de laatste 5 maanden precies om de 28 dagen ongesteld en ben vanag vorig jaar november van de pil af. Ik heb nu al 3 testen gedaan en ze aren allemaal negatief. Heb speciaal met mijn ochtend urine getest vanmorgen, maar niets. Ik weet het ook niet meer!!!! Heb wel veel slijm met bruine afscheiding erin, en dat is ook nieuw voor me. Ik hoop dat ook jij snel uit de onzekerheid bent.

groetjes

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

hmmm.....als je over een week nog niet positief test, misschien maar eens naar de huisarts? Wat een onzekerheid zeg! :(

7. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    ik heb de laatste maanden een cyclus van 28 dagen (13 voor m'n ei en 13 erna) maar deze maand zullen het er toch 31 worden. Ik heb mijn ei 4 dagen later dan normaalgesproken gekregen. Gelukkig weet ik dit vanwegen ovul.testjes anders had ik me nu ook vol spanning gevoeld en al een aantal zwangerschapstestjes er door heen gewerkt. Dus wie weet is jullie eitje ook wat langer blijven zitten dan gewoonlijk. Ik denk dat mijn nieuwe cyclus gewoon weer wil beginnen op de 1e dag van de maand, haha.

8. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Volgens de bijsluiter zou je na 3 dagen nog een keer kunnen testen en anders een bezoekje aan de HA.

Groetjes,
    Butterfly

9. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik hem er vanochten de 7e (en 8e) test tegen aan gegooid.....
    Weer negatief.
    Moet ik zo onderhand maar een een sde HA bellen, wat vinden jullie????

Liefs Jodi

10. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    dat lijkt me een goed plan meid , dit gestres kan ook nooit goed zijn .en ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit van onzekerheid..heel veel suc 6

11. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Net gebeld, mag pas morgen.
    Zit er even doorheen, ben het wachten zat.

12. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja meis, dat kan ik me voorstellen dat je dat wachten zat bent. Maar morgen mag je naar da ha; dus hopelijk wat meer duidelijkheid.
    Zelf zit ik ook maar te wachten en te wachten.... ben 4 dagen overtijd, normaal nooit, maar de testen blijven negatief (heb nu 4 keer getest...)
    Succes meis!!

13. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Ik hoop voor jullie dat de testen gewoon bagger zijn...
    Toch lijkt het logischer dat de eispong zijn vaste afspraak niet in zijn agenda genoteerd heeft en glad vergeten is. Hij zal het zich nog wel gaan herinneren hoor. Maar het is meer dan gewoon vervelend!

14. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    hoi,

ik was 4 dagen overtijd, normaal heb ik altijd een cyclus van 26 dagen (ben al sinds december gestopt) , maar nooit overtijd!!Nu dus wel, ben t vandaag helaas geworden.
    Heb ook bruinachtig slijm in mn afscheiding gehad een paar dagies.

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Net terug van de HA.
    HA: Tja je zult gewoon moeten wachten. (Dat wou ik natuurlijk niet horen.)

Gelukkig erna HA: om toch wat te doen; na 4 weken terug komen als ik niet ongi ben om echo te laten maken, weet je in jou geval (heb fibromyalgie) doe maar over 2 weken.
    En als ik nu in de tussentijd toch ongi wordt; gewoon even bellen om dat door te geven.

Ondertussen zat ik toch wel met tranen, die komen vanzelf.
    Loop dus nu op werk met een rooie kop rond.
    En n collega die tlekens vraagt: gaat het wel goed met je. (lief bedoelt natuurlijk) maar na 5 keer zeggen dat het niets met haar te maken heeft en dat ik het er niet over wil hebben kan ze toch wel even der mond dicht houden.....

Zal zometeen wel weer wat beter gaan.

Liefs Jodi

Deel Deze Pagina