Ik ben 4,5 maand geleden bevallen en nu 4 weken gestopt met borstvoeding. Wanneer kan ik weer ongesteld worden? Voor mijn bevalling was ik dat altijd heel regelmatig maar nu komt er nog niks op gang. Is dat normaal? Waar kan het aan liggen dat het nog niet op gang komt?
Naar mijn weten heeft het geven van borstvoeding niets te maken met je menstruatie. Als je borstvoeding geeft, word je gewoon ongesteld. Ik werd vrij snel weer ongesteld na mijn bevalling (ik gaf geen borstvoeding), maar dat verschilt per persoon. Mocht je je echt zorgen maken, dan zou ik je ha bellen.
Ik weet niet wanneer ik mij zorgen moet gaan maken... wat kan de reden zijn dat ik nog niet ongesteld ben geworden?
Ehm, ik wil toch ff reageren over ongesteld zijn en BV geven. Ik heb bij mij dochter 4 maanden bv gegeven en werd dus NIET ongesteld! Pas toen ik af ging bouwen kwam t weer, weet niet precies hoe lang t duurde hoor. Dus maak je geen zorgen dat je het al die tijd niet geweest bent, is echt wel normaal! Maar bel anders even de h.a op om de vraag voor te leggen. Stelt jou misschien gerust.
Hallo, Ik ben bijna 7 weken geleden bevallen.....geef volledige borstvoeding en ben afgelopen maandag al weer voor het eerst ongesteld geworden:x Vind het zelf nogal wreed maar ja...doe er niks aan
ben nu zo'n 3,5 maand geleden bevallen gaf 3 weken bv, daarna flesvoeding en na 6 weken voor het eerst ongesteld geworden sindien niet meer en nee, ik ben niet opnieuw zwanger... begin me nu toch ook lichtjes zorgen te maken wacht nog even af tot het einde van de maand maar dan ga ik toch eens langs de gyn ... ben niet extreel afgevallen hoor, zit gewoon weer opnieuw aan mijn gewicht van voor de zwangerschap (al was die idd veel te licht, mlaar had er voor de zwangerschap geen last van en zie nt in warom nu wel?) xxx