hoe lang duurt het voordat je ongesteld word na de bevalling?? Mijn kleintje is nu 10 weken oud en ik ben nog steeds niet ongesteld. Heb wel 6 weken borstvoeding gegeven. Moet ik me zorgen maken, of is dit normaal... en gewoon rustig afwachten. Ik hoor van veel meiden dat die na 6 weken al ongesteld waren maar ik dus nog steeds niet...........??? Hoe lang duurde het voordat jullie ongesteld waren... oja heb wel sex gehad maar gewoon veilig dus kan ook niet zwanger zijn!!
10 weken en nog geen menstruatie is echt normaal. De een is het nou eenmaal sneller dan de ander. Ik was ook na ongeveer 11/12 weke pas ongesteld. Niets om je zorgen over de maken
en helemaal als je borstvoeding gegeven hebt, daardoor blijft het meestal nog langer weg. Mijn kleintje is nu bijna 8 weken en ook nog niet ongesteld geweest hoor, komt vanzelf wel weer.
oh fijn om te horen, Al mijn vriendinnen/nichtjes waren echt binnen 6 weken alweer ongesteld en zelfs met de borstvoeding. Vandaar ook die onzekerheid... maar bedankt voor jullie reactie... Gewoon rustig afwachten dan..hihi groetjes rensje
ik ben vorige week pas weer ongesteld geworden en mijn meisje is 14 maanden! Dus het kan heel lang wegblijven. groetjes
Mijn baby is vandaag precies 8 maanden en ik ben ook nog niet ongesteld geweest. Wel al 3 weken het gevoel dat ik het ben, dus ik verwacht het wel elk moment. Bij de oudste ben ik na 3 maanden 1x een beetje ongesteld geweest en daarna ook pas na 6 maanden weer.
hier al ruim 4 maanden nog niet maar dan geef ik wel fulltime de borst ik zie wel waneer ik het weer word
tjeee zeg.... met 6 weken vloeide ik nog steeds (kraamvloed). eerste menstruatie kwam bij mij na 13 weken.
Hier ook lang gevloeid na bevalling (7weken). Ben vorige maand gewoon begonnen met de pil en vanmorgen weer voor het eerst ongesteld. Dus niet gewacht op een spontane eerste menstruatie. Wel heftiger als voor de zwangerschap maar dat schijnt normaal te zijn de eerste keren na de bevalling.
Hier na de bevalling (juni vorig jaar) niet ongesteld geweest en nu weer zwanger van de tweede dus zal nog wel een tijdje duren. Ik mis het in het geheel niet