Hoi allemaal, Na anderhalf jaar meegekeken te hebben op het forum, dan nu toch echt een vraag. Vandaag, op dag 24 van de cyclus, werd ik ineens ongesteld. (tenminste dat denk ik) Het is nog niet echt hevig, wel rood bloed. Ik heb geen krampen, wel een beetje naar gevoel in de buik. Dit is me nog nooit eerder gebeurd. Zou ik dan toch nog moeten testen op de dag dat ik eigenlijk ongesteld moeten worden? (Dat is a.s. zondag)Voor de zekerheid testen, of kan ik ervanuit gaan dat ik gewoon ongi ben geworden? Zie onderstaand schrift voor duur van de cyclussen. De laatste cyclus, 24, is dan van deze maand. Bedankt, groetjes Kim.
Misschien innestelling. Mijn nichtje dacht ook dat ze gewoon ongesteld was geworden, maar dat was dus een innestelling bleek later, want ze was toen dus zwanger...
Bedankt voor je reactie, innesteling ging inderdaad ook door mijn hoofd, weet je ook hoelang dat mag duren? En rood bloed kan dat dan ook innesteling zijn? Bedankt!
ik wil je niet teleurstellen, maar ik had mij vorige NOD ook 4 dagen vroeger als de bedoeling was.... Heb je nu nog steeds bloed of niet? Sinds ik de pil niet meer slik, heb ik ook haast geen buikpijn als ik ongi ben/ moet worden. Dat had ik als ik de pil slikt wel.... Succes in ieder geval
Kijk even onder mijn schrift ik heb ook wel eens een keer 21 dagen cyclus tussendoor gehad. Was ook heel vreemd verwachte het totaal nog niet en plots werd ik ongi.
Ik heb toen ik voor mijn dochter bezig was ook een cyclus gehad van 24 dagen......dus heel normaal.... Maar goed, is je ongi echt heel anders dan de afgelopen keren?
Ja, ik bloed nog wel iets ja, ik snap inderdaad dat ik gewoon ongesteld kan zijn, maar vreemd is het wel. Normaal gesproken heb ik enorme buikpijn, het kondigt zich aan, en vanmorgen was het daar ineens! (en deze maand hadden we voor het eerst even een pauze, omdat we volgende maand de MMM ingaan )
Echt heel anders, dat kan ik nog niet goed beoordelen na een dag. Normaal gesproken duurt mijn ongi 5 a 6 dagen, vanmorgen begon er eerst een beetje bruine spotting, daarna helder rood, en nu wat meer waterig rood, kan het niet anders omschrijven. Dus ik denk dat ik vooral moet afwachten of het vandaag of morgen stopt. Het is nog niet echt doorgebroken. Bij mijn vorige zwangerschap, jaren geleden, werd ik ook ongesteld, wel op tijd maar korter dan normaal. Dat was voor mij toen een teken dat er iets anders aan de hand was.
ja dat ga ik dan maar doen op de NOD, ben benieuwd'. In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Kim
hoi kim, ik heb deze maand precies hetzelfde,ben altijd op dag 28 ongi en nu heel plotseling op dag 24,ook alleen wat bruin rood? ik snap er niks van had de dag ervoor wel hevige steken in mijn linkerkant,hetzelfde gevoel als bij een eisprong maar dan heftiger ik kijk het nog een paar daagjes aan en dan test ik toch maar even voor de zekerheid vind het toch wel vreemd
Hoi Allemaal, Even een update, vorige week woensdag plotseling ongie, besloten voor mezelf te testen op maandag (vandaag) omdat dit mn eigenlijk NOD is. Ik ben vorige week 3 dagen ongi geweest, stelde weinig voor, maar had wel maandverband nodig. Zaterdag dus plotseling stop ongi, zondag ook niks, gisteravond, verloor ik iets weer bruin. Ik vond het allemaal maar erg vaag, test gedaan, niets op te zien. Ben dus naar bed gegaan, kom ik vanmorgen uit bed, is hij zowaar positief, een duidelijk blauwe streep! Weer een test gedaan, binnen tien minuten niets te zien, nu komt er weer een blauwe streep, en we zijn 6 uur verder. Vaag allemaal, en zenuwslopend....... ben dus eigenlijk nog niet overtijd, moest van de dokter nog een week wachten met testen. Sorry, lang verhaal, Groetjes, Kim. (heb even geen foto van)
Een voorzichtige felicitatie dan maar! Als de streep blauw is ben je zwanger, een streep komt er niet zomaar daar is toch echt hcg voor nodig En ze zetten er een tijd op ivm indrooglijntjes maar als hij blauw is is het volgens mij geen indrooglijntje. Over een paar dagen nog eens testen suc6!
Nee, de test van vanmorgen zat er niet binnen tien minuten een lijntje op, helaas, dus blij zijn we(nog) niet. Daarom moeten we dus ook nog een week wachten om nog eens te testen, eigenlijk ben ik dus nog niet eens overtijd.
Ik ben heel benieuwd en hoop dat je zwanger bent. Maar het klinkt allemaal nog niet zo hoopvol. Innesteling geeft volgens mij maar heel weinig bloed en een test hoort meteen positief te worden, niet pas na 6 uur... Succes de komende dagen en ik duim voor je!
Ik hoop erg voor je dat je wel zwanger bent, mijn duimen draaien! Laat je het ons hier even weten hoe het is afgelopen? Ik zit nu 5 dagen voor mijn nod, en had vanochtend lichte ongi krampjes, maar heb ik al wat langer (had ik ook voor nod bij zwangerschap, maar niet als ik niet zwanger ben). Toen ik naar de wc was gegaan keek ik op papiertje en dachtL zit daar nou heel lichtjes een beetje bloed bij? Het was niet rood ofzo, maar urine was een rare gele kleur. Tampon erin gedaan en idd: heel klein beetje (spoortje) bloed... Heb tampon eruit gehaald en maandverbandje ingedaan. Zitten maar paar druppeltjes op en het zet tot nu toe nog niet door...(geen bloedverlies, alleen die paar druppeltjes) ik hoop dus ook dat het iets anders betekent dan aankomende ongi maar ben er bang voor..zolang het niet heeft doorgezet blijf ik hopen! Liefs Syl