Hoop dat iemand iets weet.. Afgelopen september heb ik een zeer vroege miskraam gehad, maar wat ik me nog goed kan herinneren, is dat ik toen al ver voor mijn nod pijn had binnenin. Heb dat toen achteraf beschouwd als slecht teken, maar vraag me af of dat normaal is/kan zijn als je net zwanger bent ? Misschien heeft iemand er ervaring mee of van gehoord ? Nu ben ik 6 dpo, gisteren weer pijn binnenin, en later vond ik wat donkerbruin bloed in mijn ondergoed.. Dat is nu weer weg..Wat zou dit kunnen zijn ? Wat zou de pijn kunnen veroorzaken en is het persé een slecht teken ? De tussenliggende maanden heb ik daar overigens geen last van gehad. Voor de duidelijkheid.. ik bedoel niet in m'n buik maar van onderen Groetjes Slunae
hmm klinkt echt vreemd zeg.. ik heb geen idee wat het is eigenlijk.. maar ben wel erg benieuw.. hoop dat iemand anders het hier wel weet... ik zou zeggen; zwanger.. maar ja?
Ik herken het niet, maar ik hoop voor je dat het juist een goed teken is! Ook dat beetje bloed, dat zou wel eens innestelingsbloed kunnen zijn toch? Ik duim voor je en hoop dat er nog meer reacties komen van mensen die het misschien wel herkennen.
Hoi Delta, misschien zwanger, het zou kunnen, maar of het een goed of slecht teken zou zijn.. of misschien wel iets heel anders ? Een ontsteking ofzo.. ik heb geen idee wat het kan zijn, misschien herkent iemand het. Hoi JeetjeB, heee bekende naam Dankje voor je berichtje!! Wie weet innesteling idd.. of iets heel anders.. heb geen idee. Zie dat er ook niet veel meiden zijn die iets kunnen zeggen hierover of het herkennen tot nu toe....(wil stiekem natuurlijk horen dat het heel normaal is bij een beginnende zwangerschap ) Jij ook in de wachtweekjes zie ik. Spannend.. duim ook voor jou !
als je steekjes down under bedoeld.... die herken ik wel.. van toen ik zwanger was, maar ook gewoon wel eens om eerlijk te zijn. Niet echt pijnlijk, meer ongemakkelijk
Slunae, ik heb dat deze maand ook gehad voor het eerst. Heel vreemd, bij mij was het overigens ong. Twee druppels bruin bloed. Die pijn herken ik ook. Ik ben zoals je in mijn banner kunt zien op dag 30 en nog geen menstruatie te bekennen. Wel heb ik af en toe pijn in mijn onderrug en steekjes in mijn zij en lies. Ik heb al vaker wat gevoeld dus ik wacht het maar af.... Laat jij het weten hoe het gaat? Succes!!!
Ik herken die pijn, bij mij is het een soort stekende pijn. Als ik het voel ben ik zwanger, helaas gaat het bij mij daarna vaker mis. Ik hoop voor je dat het bij jou ook een symptoom van een zwangerschap is...
Hoi Nanette77, bedankt voor je reactie. Bedoel geen steekjes maar pijn alsof je een blauwe plek hebt, maar dan binnenin.. dus zeg maar als je echt binnenin voelt voelt het beurs en pijnlijk een soort druk
Nelleke0, het donkere bloed was bij mij ook een beetje. Paar druppels in ondergoed.. spannend wel zeg.. Wanneer ga je een testje doen ? Max78 he, wat naar zeg! Denk je dat het misschien een teken is van dat er iets niet goed is ? Of zou het puur toeval zijn ? Sterkte en hopelijk snel een goede zwangerschap!
Hè slunae, ik heb 1 dag voor nod al getest maar negatief. Nu heb ik geen testen meer, wel besteld maar nog niet binnen. Dus ik denk dat ik maandag pas kan testen.....als de duiveltjes er nog niet zijn. Heb jij nog andere dingen die je voelt? Ik heb sinds vandaag zo'n pijn in mijn rug en trekt door naar mijn benen. Ik weet niet of dat wat te betekenen heeft..? Heb jij al getest of wanneer ga je het doen?
Zie dat je ook bent gaan menstrueren.. ik ook! Weet niet wat de pijn was dus.. misschien dat er toch iets gaande was en heel vroeg al mis is gegaan, of een beginnende blaasontsteking misschien.. ? We never know.. Ik ga er wel weer op letten komende ronde, Heel veel succes deze nieuwe ronde!
is het niet van je eisprong? ik heb t altijd na mn eisprong. een beurs gevoel binnenin. dan kan ik ook niet hard gaan zitten zeg maar. ik heb t laten onderzoeken bij de gyn. er was niks aan de hand. gewoon de eisprong. ik heb t niet elke maand, soms maanden achter elkaar, dan weer niet. als ik zwanger ben heb ik t ook. gewoon gevoelig van binnen denk ik. als je t niet vertrouwd kun je een verwijzing vragen voor de gyn. misschien is t een cyste, dat dachten ze bij mij ook, maar is vaak niet ernstig. succes!
Hmm ja zou ook kunnen, het was een paar dagen na m'n eisprong.. maar dit was wel de tweede keer dat ik het had. Daarna ging het weer beter, maar op dit moment heb ik ook rare pijn onderin.. als ik me uitrek voel ik het trekken daar beneden (soort spierpijn gevoel binnenin..) Heb een paar maandjes geleden een HSG onderzoek gehad (röntgen foto) en echo's genoeg, maar niks afwijkends gezien toen.. kan zoiets in een paar maanden groeien ? Ik zal het toch eens gaan vragen binnenkort als ik weer voor een follikelmeting ga. Dankje voor je bericht!! Is een cyste eigenlijk te zien op een inwendige echo ? Of moet je dan echt een HSG ondergaan ?