Hoi Sharon, Het lijkt mijn verhaal wel, ook (weer) in de 1e ronde voor een 2e kindje en mijn laatste ongi was ook op 05 juli. Ik had mijn cyclus bijgehouden en een gemiddelde daarvan genomen, dit was 33 dagen. Mijn NOD was dus op 07 aug, maar tot op heden.... helemaal niks... nergens last van én een negatieve test.... Ik ga zaterdag weer testen. Zit er toch hard over te denken om met ovulatietesten te starten aangezien ik geen idee heb of ik nou overtijd ben of niet.. hahahaha. Jij gaat volgende week pas weer testen?? Liefs, Fem
Ik ben vanaf het stoppen met de pil helemaal niet meer ongesteld geweest. Ik had na het stoppen met de pil wel een zeer lange cyclus. Ik stopte op 26 april en 14 juni teste ik pas positief en was toen 4 weken zwanger. Ik heb dus ergens na 28 dagen pas mijn eisprong gehad. Ik ging ook gewoon uit van een cyclus van 28 dagen omdat dat voor de pil ook zo was. Maar dit bleek echter niet zo te zijn.
Hey, ik test pas weer over 2 weken ofzo. intussentijd word ik dan misschien wel ongesteld.... of ik ga testen als ik symptoompjes krijg. maar ik ga niet volgende week al testen tis net wel leuk als je laat test, bij jamie teste ik op 3 maart positief, meteen een dikke vette streep. bij de bloedtest kwamen we er erachter dat ik al 9 weken ver was! die 12 crusiale weken waren bij mij dus zo om!! terwijl als je vroeg test en je bent bv nog maar 4 weken langer dan ben je dus 8 weken lang aan het hopen dat het blijft zitten en vorm je alleen maar stress iedereen denkt hier natuurlijk weer anders over he
Ik wacht nog steeds....zit nu op dag 48....nergens last van, alleen wat meer puistjes nog steeds. Verder zo fit als wat, kan laat naar bed en vroeg op, zalig! Alleen tja...wanneer moet ik nu naar de HA? xxxxxxxx
tjah, aan de ene kant balen, aan de andere kant wel goed. liever nu ongesteld dan net als anderen een cyclus van 140 dagne :O!! dus nu weer 28 dagen wachten en dan kunnen we hopelijk positief testen!