Ik ben hier helemaal nieuw, en ben toch wel zenuwachtig. Ik ben tijdje geleden gestopt met de pil en heb daarna sex gehad met me vriend zonder enig voorbehoedsmiddel. (hebben wij ook voor gekozen). Nou had ik donderdag ongesteld moeten worden, alleen ben ik nog steeds niet ongesteld. Sinds gister enkel wat roze afscheiding tijdens vegen, maar meer ook niet. Ben de laatste tijd erg moe, gigantisch veel eetlust, heel raar gevoel in me buik, elke keer borrelt het in me maag ofzo, en me buik is nogal opgezet. Ik merk dat ik me anders voel dan normaal. Gisteren test gedaan van predictor, daar zag ik een heleeeee lichte streep, daarna Clearblue gedaan daar was de horizontale streep dudielijk alleen de verticale streep was heel dun en heel licht. Binnenkort maar opnieuw testen en dan hopen dat er duidelijk te zien is op de test dat ik zwanger ben. Wat denken jullie? Hoop het wel, want wil graag een baby.
Hoi! Ik zou morgen of overmorgen nogmaals testen. Het zou kunnen dat je zwanger bent, maar alleen een test kan uitlsluitsel geven Ik duim voor je!
ze hebben mij altijd gezegd dat een streep een streep is... maar om het echt zeker te weten zou ik toch over een paar dagen nog een test doen... ik zal voor je duimen!
streep is streep hoor... anders zou ik de test van kruidvat (2voor5) eens doen. Die is al heel vroeg positief. Maar als je zeker weet dat er een lichte streep stond: Gefeliciteerd!
Ik heb het ook, opgezette buik, gigantische eetlust, heel erg moe, en mijn borsten zijn ineens stuk groter. heb vorige week woensdag test gedaan maar die gaf negatieff. dese week nog x proberen. Meestal als je een licht streepje ziet zit het goed. gefeeliciteerd !
ik heb de test van KV gehaald zoals jullie al zeiden. vandaag test gedaan van KV, maar daar was weer niks op te zien. Het is net of me maag heel erg rommelt net alsof je honger heb. en als ik naar mezelf in de spiegel kijk, dan zie ik echt dat ik een opgezette buik heb. onder me navel is het hartstikke hard. En ik gaf al aan dat ik hele lichte roze bloeding had bij afvegen, dat is nu weer voorbij, dat heb ik dus maar 2 dagen gehad. Zal maar weer paar dagen wachten en hopelijk dat ik dan wel duidelijk zie of ik zwanger ben.
Even over twee dagen weer testen. Is het trouwens je eerste ronde, want dan is gelijk mijn vraag hoe je cyclus is. Misschien dat je een langere cyclus hebt? Hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar het lichaam wil je nogal eens voor de gek houden.
heb je een regelmatige cyclus? en hoe lang ben je al van de pil af? ik ben vanaf feb gestopt met de pil en had het vorige maand ook...8 dagen overtijd en opgezette buik en borsten...kwam bij mij waarschijnlijk door het ontpillen...of omdat ik er teveel mee bezig was...elk half uur naar de wc om te kijken of ik al ongi was...hihi helaas niet zwanger! zou inderdaad over 2 dagen weer testen! xxx
een steep is een streep idd. er zit misschien nog niet zoveel hormoon in je urine,(staat in bijsluiter) is bij mij idd ook zo!!! dus volgens mij ben je wel zwanger
Morgen weer testje er tegen aan van Kv met ochtendurine. Hopelijk heb ik dan een heldere streep. Dus word duimen.
Ja heb vandaag getest maar was weer niks te zien. Ben nog steeds niet ongi. Heb wel harde onderbuik, nog moe af en toe, rommelende buik, eet buien,en me borsten zijn gegroeit plus er zijn nu aders te zien. Dus we houden nog steeds de hoop erin en test over paar dagen maar weer. Blijf gewoon positief denken zolang de ongi weg blijft.