ik heb een vraagje al een hele tijd komt er met kolven veel minder uit mijn rechterborst. wat kan ik hier aan doen. ik geef deze kant nu ook al een tijdje steeds als eerst zodat hij hem goed leeg drinkt maar het mag nog niet baten. nog een vraagje hoeveel is normaal om te kolven . ik kolf de ene keer 150 en dan weer 120 en vorige week zelfs een keer 210. ik maak me vaak best druk om mijn productie . vandaag ook kan ik pa na 5 uur weer kolven ivm met een afspraak loopt het dan niet weer nog eer terug. pff k vind het soms best onzeker allemaal .
Ik heb ook uit mijn rechterborst haast niks. Heb er nog een vraag over gesteld aan de lactatiekundige hier op het forum. Het schijnt normaal te zijn en je zou een dagje extra kunnen stimuleren om het wat op te krikken. Over dat kolven zou ik me niet al te druk maken, de ene keer heb je ws gewoon meer als de andere keer. Of er soms 5 uur tussen zit weet ik niet of dat erg is. Je merkt denk ik zelf het best of je productie daardoor terugloopt.
Komt veel voor dat een borst het minder doet. Hier links. Je kunt het Rennies btje stimuleren maar het hoeft niet. Maak je niet teveel zorgen, probeer vaak genoeg te kolven en leg anders op dagen dat je thuis bent wat vaker aan.
En ik vind wat je kolft niet weinig, maar ja, ik heb nog niet veel ervaring en ik heb nog niet een hele voeding gekolfd als zij uit een flesje kreeg oid, maar alleen wat extra tussendoor. Dan vond ik 60 al veel ... Moet ook zeggen dat ik nog niet zo goed durf, bang om mijn borsten teveel te prikkelen en dan met overproductie te zitten. Heb nl al twee keer borstontsteking gehad en dat is niet fijn!