hey tinkerbel, ik ben eind aug. gestopt en werd na 60 dagen voor het eerst ongesteld. daarna keurig na 33 dagen. nu zit ik daar alweer (net) overheen.. maar je moet het positief zien hoor! je bent tenslotte al wel op een natuurlijke manier ongesteld geworden! het is alleen balen dat de boel nog zo in de war is. misschien kan je monnikspeper gaan slikken? dat is een natuurlijk middeltje wat je bij de drogist koopt. het heeft mij wel geholpen denk ik (ben op dag 52 ermee begonnen en werd 9 dagen later ongesteld..) ik slik het sinds vandaag ook weer. Heel veel sterkte! p.s. ik ben het met je eens hoor, het is lastig ivm testen...
Hier alweer dag 93 of zoiets. Pfffff. Over Monnikspepper en Teunisbloem e.d. heb ik gehoord dat je jezelf dan alleen maar voor de gek houd. Dat je dan wel een bloeding krijgt maar dat dat alleen een ontrekkingsbloeding is en dat je dan nog steeds geen ei-sprong hebt. Weet niet of het waar is maar dat houd mij toch een beetje tegen. En volgens mij is het ook niet goed als je zwanger bent en als je maar niet ongesteld wordt zit er natuurlijk ook constant een gedachte in je achterhoofd dat je ook zwanger kan zijn (in ieder geval, dat heb ik).
Ik geloof dat monnikspeper etc. niet zoveel kwaad kan het stimuleert de hormonen, het brengt je hormoonhuishouding in balans. Je mag het inderdaad niet slikken als je zwanger bent en eerlijk gezegd geloof ik niet zo in het spulletje want het heeft voor mij niks gedaan. Andere meiden werden na het slikken ervan wel ongesteld maar denk eerder dat dat toeval is. Als het echt zo goed zou zijn om je eisprong menstruatie en de hele cyclus op gang te brengen dan zou de huisarts het wel voorschrijven toch?! groetjes ps. dag 168 vandaag pfffffffffffffffffffffffffffffff (haha)
hee meiden. Eindelijk goed nieuws voor mij. Ik ben gisteren na 77 dagen ongi geworden. Voor mij een hele opluchting. Nu nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ga nu naar NOD februari. succes meiden, ik hoop dat jullie ook snel duidelijkheid krijgen. Want alles is beter dan die onzekerheid he. groetjes gertie
nou super hee! haha wel erg hoor in andere onderwerpen van het forum zit iedereen te hopen voor elkaar dat ze NIET ongesteld worden en wij juist andersom. Nou ja gertie ik hoop wel voor je dat dit de laatste keer is en dat het deze ronde gewoon raak is!
ik gebruik ook monnikspeper en eenhoornswortel ben begonnen toen ik mijn lange cyclus had van 74 dagen ik begon er anderhalve weer mee en werd ongi. daarna gewoon doorgeslikt en had een cyclus van 36 dagen en nu weer omdat ik mijn eitje op de zelfde dag heb gehad. het word nu weer 36 ongeveer of helemaal niet meer.xxxx
Hoi meiden, Vandaag ben ik ongesteld geworden, ben echt superblij. Meiden ik ga veel aan jullie denken, hopelijk worden jullie ook snel ongesteld! Bedankt voor de antwoorden, ik ga het toch maar proberen met die teunisbloemolie, baat het niet dan schaadt het niet! Dikke kus
hallo dames! ff een update: ik moest vanmorgen urine inleveren bij ha voor een kuur primolut wordt ik een paar uurtjes later opgebeld door de ha dat hij overleg had gehad met de gyn en dat die me toch wil onderzoeken en dat primo geen enkel nut heeft bij mij. dus nu moet ik bloed laten prikken en het verder bij de gyn uitzoeken wat een mega vette opluchting! @linda super dat je ongesteld bent geworden en laat het nou gauw raak zijn! nou doooeeei
ik heb ook 53 dagen moeten wachten voordat ik een keer ong. werd komt door het ontpillen denk ik .. hoop dat het nu wat beter gaat