Wanneer eerste menstruatie na curettage?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Pluisjee, Aug 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Hè meiden ,

Er zijn al tig topics denk geweest maar toch:
    Na hoeveel dagen kwam jou eerste menstruatie?

Ik zit nu 52 dagen na curettage en nog niet ongesteld. En dat vind ik erg vervelend want wil graag weer veder. Normaal een cyclus van 35 dagen.

Liefs

2. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

Jun 26, 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Ik zit nu ip dag 39 en verwacht mijn ongesteldheid deze week aangezien ik vorige week een eisprong heb gehad. Normaal was mijn cyclus 28 dagen. Maar ja een curettage kan alles door de war schoppen helaas.

Weet je of je alweer een eisprong hebt gehad of nog niet?
    Als je het te lang vind duren neem dan even contact op met je gyn meis.

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Ik weet niet of ik een ei sprong heb gehad. Ik heb normaal namelijk bijna geen eisprong van mezelf (pco) in ieder geval niet maandelijks vandaar dat ik normaal aan de clomid zat en ik zou een overstap maken op spuiten maar bleek zwanger.

De ferti poli inclusief bij behorende gyn zijn op vakantie tot 12 augustus. De afspraak was dat ik 12 aug zou bellen over hoe of wat. Ik had wel een receptje clomid gehad voor als ik ongesteld word.

Ik had het idee ongie te worden een ruime week geleden (of 2 ) ben een beetje de dagen kwijt door vakantie. Maar er kwam niks.

Ik wordt alleen zo moe van het wachten wil zo graag weer veder...

Voor jou spannend... Bijna je nod... Succes !!

4. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

Jun 26, 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Dat snap ik meid dat je moe wordt van het wachten, hopelijk ben je voor de 12e ongi (al klinkt dat niet leuk natuurlijk maar deze ronde wel)

Dank je al kan het deze maand niet want tijdens mijn eisprong verloor ik nog steeds oud bloed dus daardoor geen seks gehad maar eerst maar hopen op een goede cyclus na de curettage.

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Ik wil idd heel graag ongie worden wordt er zo moe van. Wachten wachten wachten...

En succes voor de volgende ronde dan :)

6. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Ik werd pas na 47 dagen ongesteld. Daarna na 34 dagen dus had de hoop dat mijn cyclus zich herstelde... Helaas zit ik nu alweer op dag 36 zonder enige ongesteldheid in zicht... Word hier zo moe van... en verdrietig :(

7. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Mijn gyn vertelde me dat je ongeveer na 4-6 weken je eerste menstruatie kan verwachten.. Duurt het langer dan 6 weken dan even de gyn,ziekenhuis bellen dan kunnen ze even bekijken,bespreken waardoor het uit blijft!
    Bij mij was het echter wel anders, ik werd na 12 dagen alweer ongesteld!!

8. mariisska

mariisska Lid

Jan 8, 2012
    82
    0
    0
    thuisstudie,life coaching
    Emmeloord
    Met 5 weken had ik ongeveer mijn eerste menstruatie, als je het niet vertrouwd, even na de huisarts :)

9. bien86

bien86 Actief lid

Nov 8, 2012
    156
    15
    18
    Dat is heel verschillend allemaal. Ik had al meerdere goede echo's gehad en zou voor 12 wk echo komen, toen was het hartje net 3dg gestopt. Met misoprostol ging het niet, toen alsnog curettage op 12 februari dit jaar. Na 103 dagen nu geen menstruatie. Toen kuurtje gehad om bloeding op te wekken. Ik heb 10 dg later eerste bloeding gehad. Alles moest volgens gyn 'gereset' worden. Na deze kuur heb ik weer mijn normale cyclus teruggekregen van 5 weken(35 dg cyclus).
    Nu intussen dus nog maar 2 x een normale cyclus gehad. Dus hoop het komende jaar op een goed jaar en dat hoop ik voor iederen!!

Mocht het zo zijn dat je dus na je curettage nog geen menstruatie hebt gehad, dan idd aan de bel trekken omdat je lichaam van slag is zal de eerste menses moeten worden opgewekt, daarna hopen dat je lichaam het weer oppakt!

10. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Hè meiden.

Bedankt voor jullie berichten...
    12 augustus kan ik de fertiliteits afdeling weer bereiken waar ik loop. Was zowiezo de bedoeling omdat ik veder ga met de behandelingen.

We zijn nu dus 8 + weken veder en hoop dat het snel komt... Ik denk dat ze me inderdaad zown kuur gaan geven.

Wachten kan lang duren hè....

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Overigens rommelt het wel goed in me buik maar dat doet het al weken ;)
    Vanochtend ook roze afscheiding maar nu weer weg :s

Share This Page