Oke ik lees dus in andere topics dat sommige na enkele weken alweer seks hebben gehad of een poging hier toe . Nu mag ik na een bevalling met knip zowieso de eerste 6 weken niet in bad en geen tampons gebruiken. Ik neem aan dat seks dan dus ook nog niet mag, en dat de mensen die na 4 weken alweer seks hebben gehad en ander soort bevalling gehad hebben. Maar toch wel even benieuwd naar de dames die met knip bevallen zijn. Wanneer deden jullie het weer? En was het een succes?
Op zich maakt het niet zo uit, het is wanneer je er zelf aan toe bent. Wel adviseren ze dat je eerst gestopt bent met vloeien ivm infectiegevaar (vandaar ook niet in bad en geen tampons). Je kan 6 weken vloeien, maar sommige vrouwen vloeien maar 2 weken, dus dan kan je ook eerder. Ikzelf vond het niet prettig zolang ik vloeide. Dus toen het na 5 weken het gestopt was hebben we weer voor het eerst seks gehad. Ik had overigens ook een knip. Helaas werd ik 3 dagen later weer ongesteld haha.
Na tien dagen waren we er wel aan toe maar hebben uiteindelijk 2 weken gewacht, toen vloeide ik niet meer.
Na een half jaar pas weer ongeveer.... Mijn knip genas niet goed en heb er nog heel erg lang last van gehad. Later durfde ik ook niet zo goed meer dus dat speelde ook wel mee. Ik moest me echt even over die angst heen zetten.
na ongeveer 5 weken geprobeerd...was toch nog echt te gevoelig. Daarna na een paar dagen weer geprobeerd en toen ging het een stuk beter. Ik heb tot ongeveer 5 weken gevloeid dus vandaar dat we ook gewacht hebben. En ik was er eerder ook nog niet aan toe.
Geen knip, wel gescheurd. Inwendig en uitwendig gehecht, en na 9 weken weer sex. Fijn uh nee nog niet, pijnlijk ook niet:
Geen knip gehad en maar 2 kleine hechtinkjes gehad. Na 7 weken geprobeerd maar was echt nog te pijnlijk. Toen een week later weer en met veeeeeeel glijmiddel Pas na een aantal weken begon het weer leuk te worden.
Knip gehad.. Na 4wkn geprobeerd.. Ging goed.. Had nergens last van!! Vloeide ook niet meer.. Gewoon goed nat maken.. Dus niet droog dan gaat het schuren en dat kan wek pijn doen
helaas vloei ik nog steeds, maar ik kan werkelijk niet wachten tot we een poging kunnen doen, hoop alleen dat het niet tegenvalt.. toch wel spannend weer even... like a virgin! zo voelt het weer een beetje... alsof het allemaal nieuw is haha
Hier toen ik was gestopt met vloeien. dat was met drie weken. Ik kon echt niet wachten... en me man al helemaal niet
Na 9 weken. Was niet heel comfortabel en sommige standjes deden ook echt pijn. Net of het allemaal een beetje te nauw is.
Na 2 weken. Alleen het begin deed even pijn/gevoelig. Maar wel geslaagd voor de rest. Het was snel, maar we konden echt niet meer wachten. Ik denk, proberen als je er weer heel erg aan toe bent. Wel heel voorzichtig natuurlijk Ik had ook een flinke knip, helaas nog steeds af en toe last van (heb er n topic over).
Ik moet er nog niet aan denken, ik heb nog steeds pijn van onder Bij mijn is de knip als een winkelhaak doorgescheurd via het perineum tot mijn anus. Mijn blaas is ook nog niet hoe die moet zijn en tot overmaat van ramp schijn ik ook nog een verzakking te hebben
Och piepie wat erg!! Wordt je eraan geopereerd? Hier een totaal ruptuur, wonderbaarlijk goed hersteld en na 4 mnd weer echt actief bezig.