pijn!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door jipje, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hallo..

3 maanden geleden ben ik bevallen van mijn mooie meisje..
    Tijdens de bevalling een knip gehad, die herstelde gelukkig snel al heb ik er af en toe nog flinke steken in.
    Nu hadden ik 5 weken na de bevalling weer eens sex, maar dat deed toen best wel zeer. Ik dacht toen nog dat het kwam omdat het nog zo kort geleden was.. maar nu 3 maanden na de bevalling weer een poging gedaan maar het ging geneens.. zo verschrikkelijk veel pijn en dan was hij nog niet ver zeg maar haha.
    Het leek alsof er iets dwarszat en het niet meer paste. Gewoon te strak en het gevoel van uitscheuren zeg maar. Van mijn knip heb ik geen last de pijn zit juist aan de andere kant en inwendig.
    Is dit normaal? Of toch maar naar de gynaecoloog?

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Mijn gyn raadde aan om de eerste paar keer flink glijmiddel (op waterbasis) te gebruiken, verder rustig aan, voorspel, etc. En wat ook helpt voor de daadwerkelijke penetratie is zachtjes een soort van persen, dat gaat een beetje tegen je gevoel in, maar daardoor gaat het echt makkelijker.
    Hier was 't ook net een ontmaagding weer, maar na een keer of 3 ging het weer prima zonder glijmiddel!

3. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Wij hebben een paar maanden gewacht maar ook toen was de eerste keer verschrikkelijk pijnlijk..gewoon zo'n gevoel alsof het niet ging!
    De tweede keer en daarna ging het steeds makkelijker..

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Dan wacht ik het nog even af... :)
    Bedankt voor de reacties!

5. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik had ook pijn aan de achterkant en het gevoel dat er iets in de weg zit. Maar echt, het wordt beter na een paar keer.

Deel Deze Pagina