Bedankt voor je reactie! Denk niet dat dat het is, ben tijdje terug al getest op vitaminetekort en dat had ik niet.. Maar thanks voor de tip
hallo dames ik ben al anderhalf jaar bezig om zwanger te worden maar het wil maar niet lukken. Ik heb bijna 2 jaar geleden een maagverkleining gehad en sins die tijd ook niet meer aan de pil ik zat heel erg te dobben met mijn mentruatie ook onderzoeken voor gehad eerst dachten ze dat ik pco syndroom had maar gelukkig was dat niet het geval mijn cyclus is vanaf die tijd netjes 32 dagen. elke maand ging ik me er zo op focussen ben ik zwanger ja of nee en toch werd ik ongesteld ik en me vriend hebben besloten om er niet meer aan te denken en ons te focussen op onze bruilofd maar nu had ik een zondag ongesteld moeten worden maar nu 5 dagen later nog steeds niet en mijn test zeg ook negatief(woensdag ochtend) ik heb veder geen kwaaltjes alleen dat me tepels gevoelig zijn ( heb ik elke maand) en ik durf geen test meer te doen bang voor nog een terleurstelling zou het nu dan toch raak zijn gr melliej
Jeetje.. Gelukkig een leuke dag in het vooruitzicht: je bruiloft! (ik ook, is toch fijn om je ergens op te focussen alleen ben ik nog niet zo lang bezig als jij) Je kunt het alleen zeker weten door te testen.. Ik heb vanochtend ook weer negatief getest, is niet leuk.. Maar als ik zwanger zou zijn geweest, had ie al eerder positief aan moeten geven. Misschien dat bij jou je HCG nog niet hoog genoeg was? Als je voelt dat je moet testen, moet je het doen. Alleen dan weet je het.
Ja precies, wacht nog maar gewoon ff af, er kan nog van alles gebeuren. Je bent ook nog niet zo lang van de pil af toch? Ik ga maandag ochtend
Ben benieuwd meis28, wat de huisarts zegt. Lijkt me ook wel frustrerend, want waarschijnlijk was jij gelijk blij dat je cyclus enigzins regelmatig was, en nu ineens niet meer... Hier ook nog steeds geen ongi...We wachten 'rustig' af...
Ja, het begin was idd nog wel redelijk maar nu...!! Je gaat je dan meteen een beetje druk maken.. Hoop voor je dat t gauw gaat komen
sorry voor de late reactie. vanmorgen weer getest weer negatief,heb wel meer afscheiding en me borsten beginnen minder gevoelig te worden. maandag even de dokter bellen ben nog nooit zolang overtijd geweest afwachten dan maar hahah
En afgelopen maanden was je regelmatig toch? Hmm.. tsja het kan van alles zijn.. Misschien een langere cyclus of je hebt nog te vroeg getest. Laat maar even weten wat de dokter heeft gezegd
dankje wel dames jaa de laatste maanden gewoon regelmatig morgen de dokter bellen ben benieuwd wat tie zeg. maar is het ook mogelijk dat je een menstruatie oversla?? ken er veder niet echt veel over vinden.
Hoi, nou ik kom net terug van de dokter. Niets bijzonders.. Ze zei dat het heel normaal is en dat er wel gewoon een eisprong plaats kan vinden, dat dat niets met elkaar te maken heeft (lange cyclus en eisprong).... Ze heeft m'n urine onderzocht of ik toch niet alsnog zwanger ben en dat is niet t geval. Dus... Gewoon rustig door blijven gaan ofzo! Wel een beetje simpel zo.. Maar ze zei dat t heel goed kon en dat sommige mensen gewoon altijd onregelmatig zijn/blijven. Ze had t ook niet over een termijn of wat dan ook pfff.. Dus ik denk dat ik maar even een paar maandjes aankijk, eens zien of er wat gebeurd! En zo niet dan ga ik opnieuw en eis ik een doorverwijzing
meis28 ben je al lang bezig om zwanger te worden?? ik heb vanochtend de dokter gebeld en ze zeg dat ik over 4 dagen weer een test moet doen en anders lig het aan stress (die ik niet heb) of dat me lichaam moet wennen dat ik zoveel ben afgevallen, is een beetje raar want ik heb die maanden elke keer optijd me regels gehad dus het is maar weer afwachten pff
Kom hier maar mee babbelen en lezen.. ik ben het wachten (nu al) beu.. toen ik eerder gestopt was met de pil had ik een cyclus van 22 a 23 dagen.. heb nog geen duidelijke eisprong gevoelt die voelde ik eerder wel altijd.. we wachten af
hMM.. Melliejtje ben je veel afgevallen? Dan kan t misschien best daar aan liggen? Dus ook maar afwachten..! Ik kijk het ook nog ff aan maar mag toch wel hopen dat ik gauw ongesteld wordt want t gaat nu echt lang duren! Als het allemaal nog zo raar/lang en onregelmatig blijft ga ik weer naar de HA en dan wil ik een doorverwijzing naar een gyn. Ik kijk het denk ik nog max. 3 maanden aan. Niet langer, want mocht er wat zijn.. dan wil ik dat niet pas heel laat weten. Hoe is jouw cyclus twinny? Ik ga volgende cyclus ook ovu testen gebruiken denk ik. Puur om te kijken of er een eisprong plaatsvindt. Ik ben nog niet zo lang aan het proberen om zwanger te worden, of eigenlijk.. nog helemaal niet echt serieus. We willen wel graag een kindje en ben daarom vast gestopt met de pil, doen het ook gewoon onveilig. Maar nog niet met ovutesten etc.. Ook omdat ik nog onregelmatig ben! Dus wilde t gewoon een beetje vanzelf laten gebeuren. Maar goed in deze 6 maanden ben ik dus nog niet zwanger geraakt hihi
Fijn Meis28, dat er op het oog niets aan de hand is verder! Wel jammer dat je niet stiekem tóch zwanger bent, hihi.. Ik ben ook nog steeds aan het afwachten..
heey meis28 ik ben totaal 74 kilo afgevallen. ik ben begin van het jaar naar de gyn geweest omdat ik heel erg veel bloede 2 x in een maand ook pillen voor gehad en sinsdien altijd netjes optijd mijn mentruatie gehad soms 1 dag te vroeg maar nooit te laat. maar wat zijn jullie lang overtijd zeg en dan maak ik me al druk over 8 dagen
Hmmm.. dan is het wel vervelend dat t nu onregelmatig ineens is ja! Afwachten maar.. Ja poppetje, er is niets onderzocht ofzo. De HA zei meteen dat t heel normaal is en ze gaf er weinig aandacht aan. Dus misschien is het ook wel zo.. zo onwijs raar waren mn vorige cycli niet (al vroeg ze daar niet naar), en misschien is het gewoon 1 lange cyclus nu, dat het even van slag is door toch nog alle veranderingen. Geen idee! Of werk stress, ik ben bijna klaar dus zien of dat helpt, dan heb ik lang vakantie. Maar ben wel zo benieuwd of ik nou binnenkort wel ongesteld ga worden, want t duurt nu al zo lang! Slik jij zwangerschaps vitaminen? Lees zoveel verschillende verhalen.. Ik slik nu alleen folium zuur en sinds een paar weken 1 capsule tarwekiem olie per dag (beetje weinig). Weet niet of ik aan die zwanger worden pillen wil beginnen of die van davitamon, die hebben alles in 1. Maar kan ook weer negatief werken dus misschien dat ik t toch niet doe.. HEb hier bij de apotheek ook foliumzuur met B12 samengevoegd gezien, misschien neem ik die.