Sinds twee maanden probeer ik me niet meer zoveel bezig te houden met zwanger worden omdat het veel stress met zich meebrengt. Ik doe daarom niet meer aan ovulatietesten. Nu heb ik gisterenavond (2x) en vanmorgen weer last gehad van rood bloedverlies. Niet erg veel maar het was zeker niet weinig. Nu gebruik ik wel sinds ongeveer een week tarwekiemolie. Weet iemand of dit te maken kan hebben met de eisprong en/of tarwekiemolie? Normaal gesproken zou ik afgelopen dinsdag of woensdag mn ei moeten hebben gehad maar weet niet of tarwekiemolie hier invloed op heeft gehad.
Ik heb dat tijdens twee van mijn cyclussen ook gehad. Is een ovulatiebloeding. Bij mij kwam t door t ontpillen. Daarna geen last mr van gehad. Ik denk niet dat t aan de Tarwekiemolie ligt, want ik slik t al maanden hoop dat je er wat aan hebt meid.. als je er vaker last van krijgt moet je langs je ha. Mijn ha vond twee cyclussen niet veel zeggend..
Ik heb nog steeds last van bloedverlies. Word er gek van! Heeft niemand anders dit (gehad)? Snap t echt niet meer...
Ikke! Ofja, ik denk het.. Of ik werd na 13 dagen alweer ongesteld.. Dus veel heb je hier eigenlijk ook niet aan.. Als het n eisprong bloeding was dan heb ik zaterdag m'n nod.. Ik ben er wel vanuit gegaan dat het gewoon menstruatie was, vandaar m'n banner.. Maar toen ging ik verder lezen en nu weet ik het dus niet meer. Dus veel heb je hier ook niet aan haha
Ik had het dus vandaag en nooit gehad in 2 jaar dat ik met de pil gestopt ben! Tarwekiem heb ik 3 maanden gebruikt, maar de laatste weken expres niet meer omdat ik een hele heftige menstruatie had en ik denk dat dat daardoor kwam, volgens mij was de boel te goed doorbloed daar zeg maar. Ik heb echt steken rechtsonder en in mijn lies, soort spierpijn. Het zal wel met de ovulatie te maken hebben. Zijn er meer meiden die dit hebben gehad?
In de maand dat ik de boel de boel liet had ik dit ook, en bleek ik zwanger geen idee waar het vandaan kwam, ik zeg altijd dat het een heel groot ei was, en dat het daarom ook zo makkelijk te bevruchten was haha.
Ik heb het dus ook gehad deze ronde! Echt heel raar.. Nog nooit gehad.. Maar het blijkt inderdaad een eisprong bloeding te zijn.. Dan springt je eitje gewoon erg hard, waardoor er wat bloed meekomt. Dat kan varieren van helder rood tot bruin. Maar meestal is dit erg weinig. Zeg maar een paar druppels. (inleg kruisje) Ik heb het afgelopen woensdag gehad. Toen schrok ik me rot! Dacht dat ik ineens ongesteld was geworden op dag 22. Maar het hield 's avonds ook weer op.. Dus ik denk dan ook dat ik ook een eisprong bloeding gehad hebt!
Ik heb t zojuist alweer gehad. Ik weet echt niet wat t zou kunnen zijn want dit duurt nu al een paar dagen.
Ja ben al bij de huisarts geweest maar na wat onderzoeken is er alleen een schimmelinfectie uit gekomen en dat is al weg. Ik had daar een kuurtje van drie dagen voor gekregen. Begin me echt zorgen te maken.
Helaas weer een inlegkruis vol rood bloed. Als ik wat druk zet en ik veeg af dan zit t wcpapier onder het bloed. Baal hier echt van en helemaal van het feit dat niemand hier iets soortgelijks heeft meegemaakt.
Ik heb zojuist met een gyn gebeld en die zei dat het niet normaal was. Haar advies was om maandag meteen contact op te nemen met de huisarts.
Ik heb het ook. Rond cyclus dag 18/19 (voor mij rond eisprong) eerst beetje bruin tweede dag bloed en daarna heel veel bloed. Vandaag in totaal 4 dagen bloedverlies. Eergisteren was helemaal erg, 3 maandverbanden vol! ben naar de gyn geweest, echo's gemaakt alles zag er normaal uit en ze zei dat het eisprongbloeding is maar dat geloof ik echt niet.....ik beschouw het maar als een ongesteldheid. Stolsels en zoveel bloed is echt geen eisprong! Is zo vermoeiend!!
Ik heb ook even getwijfeld of het geen ovulatiebloeding was, maar ben nog niet ongesteld en zit nu 15 dagen na m'n bloeding.. En test was vrijdag nog negatief, dus heb gewoon n cyclus gehad van 13 dagen.. Ik had niet veel bloed, af en toe n sliert.. Het begon met licht roze/bruin.. En later donkerbruin.. Heeft zo'n 4/5 dagen aangehouden.. Dus nu weer zoekende naar m'n ei.. Hoop dat je maandag duidelijkheid hebt!