Goededag, Ik heb weet sinds vorige week dat ik zwanger ben! ik heb in Oktober en mk gehad. Ik heb alleen nu een vraag: Ik heb sinds Donderdag steken en een zeurend gevoel in me rug en onderbuik en schaambot! ik ben nu 5 +1 zwanger. Eergister naar de huisartenpost geweest vanwege de pijn die niet te houden was. Urine onderzoek gehad en geen blaasontsteking of iets wat daar oplijk! ze zeiden alleen als het erger word met koorts en pijn met plasse terug komen ( heb geen pijn met plassen) weet u misschien wat hier aan de hand is? Ik hoef as 13 januari naar de echo. de echo's kunnen niet eerder of u toevallig weet? Dan ben ik misschien wat geruststellender. Alsvast bedankt voor u antwoord.
hoi doordat de baarmoeder groeit kun je pijn hebben, dat is bandenpijn en groeipijn. Niet erg, maar wel vervelend. Paracetamol, een kruik dat kan helpen. Pijn in je buik wil zeker niet zeggen dat het misgaat. Dat kan natuurlijk altijd, maar dan heb je vaak ook bloedverlies. Neem je foliumzuur? Goede zwangerschap gewenst. Mirjam
goededag, Dank u wel voor u antwoord. Gelukkig is de pijn sinds die dag erna weg gegaan! Ik heb geen bloed verlies gehad! Ik ben in elk geval blij dat de pijn minder is. Ik neem al voordat ik zwanger wilde worden foliumzuur. Nu afwachten tot 13-01 voor de echo. dankjewel gr