Haj meiden Ik ben wel is nieuwsgierig welke testen jullie gebruiken en waarom? en gebruiken jullie die voor NOD op NOD na NOD? welke test heeft het minste HCG nodig? en welke wat meer.. alvast bedankt voor jullie reactie Heb test kriebels
Vond die van de site hier erg fijn of die van het kruidvat.. Maare zou als ik jou was toch wachten tot je nod hoor.... Hoe gevoelig ze ook zijn. Scheeld weer een hoop teleurstelling ( en geld ) Ga voor je duimen [-o<
kruidvat reageert snel, maar ben zelf een voorstander van wachten. Rond 3-4 weken gaat er vaak nog wat mis, kun je dan beter niet weten lijkt mij.
zwangerschapstesten de beste is clearblue predictor slaat af dus geen goeie test uitslag laten we zeggen geen uitslag en eigen merk van kruidvat of etos is ook troep. in alle gevallen dus Clear blue dan heb je zekerheid vanaf 5 wkn na je laatste dag van je menstruatie. en als je toch denkt dat je het bent maar de test geeft t niet aan, dan via je bloed laten testen door verwijsbrief van de dokter. dan heb je zeker duidelijkheid. want mijn vriendin die bleek het hcg hormoon pas in de vijfde maand aan te maken dus heeft ze nu vier kids ondertussen.
Of je een een merk test of een eigen merk test fijn vindt is erg persoonlijk denk ik. De meeste testen zijn betrouwbaar vanaf NOD, dus het is belangrijk om even te wachten met testen. Dit kan prima en erg betrouwbaar met een eigen merk test van Etos, Kruidvat of SAN. Met de ultragevoelige testen van matcare heb ik geen ervaring, maar om verwarring en teleurstelling te voorkomen, raad ik aan te wachten tot je NOD. Dit wordt uiteraard wat lastiger met een onregelmatige cyclus ...
Ik zelf zou ook idd kiezen voor iets langer wachten en testen met CB digitaal, die vind ik gewoon enorm duidelijk en geen twijfel mogelijk over: zie ik nou een streepje of zie ik hem nou niet? Bij mij gaf CB digitaal trouwens al gelijk op NOD --> ZWANGER aan!
Haj meiden,, als ik morgen nog geen ongi heb gezien .. en nog geen naderende ongi pijn heb ga ik morgen middag even een testje halen,, bedankt voor jullie reacties
Hoi hoi, De test van Etos zou ik zelf niet meer zo snel gebruiken. Ik was al 10 dagen overtijd dus getest met Etos en zwaar negatief. Ga ik de volgende dag naar de huisarts daar teste ik zwaar POSITIEF . Er word wel vaker gezegt dat je bij de Etos test een hoger hcg gehaalte nodig heb. Ik heb tot nu toe altijd na mijn nob gestest dan heb je gewoon meer zekerheid!
Wie weet of de testen van matcare een voorgedrukt lijntje hebben? Ik heb deze al eens eerder gebruikt, maar toen heb ik later gekeken. Nu kijk ik na een paar minuten (moet min. 3 zijn) maar ik zie wel een tweede lijntje (heel vaag)
Dat had ik dus ook .. en kijk ik heb een mooie banner uit mogen zoeken heb nog wel 3 dagen later een kruidvat test gedaan en vanmorgen 1 van CB die was echt super posi dus succes meid