hallo meid Wat kl*te voor je zeg, ik wil je niet bang maken voor het een of ander maar ik heb hetzelfde probleem, ik was vanaf mei niet meer ongi geweest en uit eindelijk dus 15 weken overtijd toen ik bij de gynecoloog terecht kwam, hij heeft echo's gemaakt en het bleek dus dat ik het PCO syndroom heb, dat betekent dat je heel veel eiblaasjes hebt die verstopt zitten in je eierstokken, moet je maar eens op het internet lezen over dit. Alsnog ik wil je nergens voor bang maken, maar ik dacht ik zeg het toch even. Nou ik wens je heel erg veel succes en ik hoop dat het voor jou wel goed uitpakt. liefs marlon
Ja hoor je mag dat best zeggen meid Maar als je het niet erg vind ga ik niet die site lezen, want ben er nog al 1tje die overal bang van kan worden enzo Ik ben iedere keer gewoon normaal ongi geworden dus we kijken wel ff af, denk ook gewoon dat die nierontsteking dwars zit en 2 maanden geleden toen ik die ook had werd ik wel gewoon ongi : Ik denk er niet te veel over na want als ik voor 1 ding heel erg bang ben is het om : NOOIT geen kinderen te kunnen krijgen Bedankt meid liefs winnie
Ja heb vanmorgen naar de HA gebeld en met mijn urine en bloed was verders alles goed, terwijl de HA zei je hebt duidelijk een 2de nierontsteking En de zwangerschapstest was weer NEGATIEF Dus moet morgen om 10 uur terug bellen naar de HA en dan krijg ik waarschijnlijk toch een echo want ben nu wel lang overtijd, hoop dat alles meevalt en anders dat ik maar snel de op visite krijg. Liefs winnie
Hoi hoi, Wat een gedoe he ?! Nou ik hoop dat de duiveltjes snel mogen komen. Ik denk aan je. Liefs, Bibu !
Dank je meiden, Dit was de 3de zwangerschaps test en de laatste was in het ziekenhuis ik denk dan van nou dan ben ik echt niet zwanger, toch Of heeft er iemand wel eens meegemaakt dat ze het in het ziekenhuis ook wel eens fout kunnen hebben of alleen zien met echo : Liefs winnie