Ha Meisjes, Zucht, zie er een beetje doorheen... ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.. (al sinds eind nov. niet meer).. De dokter zegt dat ik moet afwachten en pas na 3 mnd aan de bel moet trekken.. makkelijk gezegt.. je weet niet waar je aan toe bent.. sla ik een cyclus over (of meerdere)? Is er wat mis? Zwanger, ben ik niet.. na al die testen.. zucht.... Zijn er meer meiden die dit hebben gehad?? Het zal vast wel goed komen maar op dit moment haal ik alles door mijn hoofd..
Ik heb het ook gehad...maar bij mij bleef het 6 maanden weg....ik bleek PCO te hebben. Hopelijk is het bij ouw gewoon je hormonsters die in de plooi moeten komen te liggen! En word je snel ongesteldhoor!
En ook ikke moest na pilstop (weet niet of dat bij jou ook het geval is?) maar liefst 126 dagen wachten tot mijn eerste echte menstruatie. Ik weet dus hoe frustrerend dat kan zijn. Vooral als je een enorme kinderwens hebt. Ook ik was destijds bij mijn huisarts geweest. En hij zei dat ik geduld moest hebben. Dat ik wel gauw ongesteld zou worden. Het toeval wil (of mijn huisarts is helderziend ) dat ik een dikke week later ein-de-lijk ongesteld werd. Mijn huisarts had mij doorverwezen naar de gynaecoloog als het langer dan 6 maanden zou wegblijven. Maar dat was niet nodig. Nadat ik op mijn eerste ongi 126 dagen heb moeten wachten, was mijn cyclus daarna gelukkig weer regelmatig. Alleen ben ik dus uiteindelijk wel bij de gynaecoloog terechtgekomen, omdat het met onze kinderwens niet wil vlotten. (Vijandig baarmoederslijmvlies).
Hoi MissT, kan me bij je aansluiten. Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde 82 dagen. Daarna een hele korte cyclus. Alleen weet ik niet helemaal of dit wel echt ongi was, want het stelde erg wenig voor (3 dagen met voornamelijk bruin verlies en een paar druppeltjes rood). Zit nu op dag 34 en nog steeds niets te bekennen. Is echt slopend dat je niet weet waar je aan toe bent. En inderdaad begin je aan alles te twijfelen. Ik wil deze en volgende cyclus nog afwachten, maar als er daarna nog geen ritme in zit denk ik dat ik langs de huisarts ga. Succes in ieder geval.
@Be Happy zie dat jij 11 januari je 6e IUI hebt gehad. Spannend! Hopelijk is het deze keer raak voor jullie.
Hi Meiden, Het is echt balen ja. Het gekke is dan ook, na het stoppen van de pil ben ik gewoon 2 keer 'normaal' ongesteld geweest, maar nu heb ik dus sinds eind november niets meer... Best vreemd hé?!
misst@ jeetje meis nou nog nooit ongi om gek van te worden mag je ook nog steeds geen bloed laten prikken om te kijken wat er mis is? hier gaat het weer goed hoor zie vleesboomloosjaar of medische molen 2010 dikke knuffel
@ Marnat Nee meid, mijn arts zegt dat ik die 3 mnd (maart dus) moet afwachten en dan pas weer aan de bel mag trekken.. snik!
ok weet je wat ik ben het gelukkig net geworden ik stuur het over morgen wel even naar je op die ongi hier na kan wil ik je het nog 1 keer sturen en dan wil ik het niet meer hebben dan mogen wij hopelijk weer klussen
Hey, Hier nog 1, die vanaf mei vorig jaar niet meer mentrueerd, erg vervelend, mijn arts heeft mij nu uiteindelijk doorgestuurd naar de gyn. Heb 2 Febr onderzoeken. Waarschijnlijk cystes of hormonen die van slag zijn en moet ik clomid gebruiken Suc6 grts
He meis, Jeetje zeg... en de huisarts stuurt je nu pas door? Pff.. !! Nou ik wens je heel veel sterkte!!
Ook ik wacht op mijn menstruatie; vandaag al 103 dagen Mijn vorige ronde was 114 dagen en ik loop dus inmiddels bij de gyn. Waarschijnlijk PCO, maar over 2 weken krijgen we de uitslagen van mijn bloed en het sperma van mijn vriend, dus nog even afwachten....
Hoi meid Ik ben in sep 2008 gestopt met de pil, toen ben ik 2 x normaal ongie geworden en toen 5 maanden niet meer. Toen nog een beetje lopen kwakkelen en sinds aug 2009 heb ik iedere x een cyclus van 35 dagen, eindelijk normaal ritme......... Hoop dat het bij jou sneller een normaal ritme is Liefs
Ik heb hetzelfde probleem. Ben al sinds oktober gestopt met de pil (diane-35) en daarvoor was mijn menstruatie al niet echt goed soms wel soms niet dat was ook de reden dat ik stopte, ik wilde het weer ''natuurlijk'' laten gaan. Maar ben nu nog steeds niet ongesteld heel veel testen al gedaan soms wel 2 keer per week, echt vrolijk wordt je er niet van. De huisarts zegt dat ik moet wachten en geduld moet hebben, nou mijn geduld is erg aan het opraken Maar waar ik nu ook last van heb is dat ik mezelf ruik, niet dat t stinkt zoals bij een candida maar t ruikt. Ook door mijn kleren heen en dat is iets wat ik niet ken van mezelf. Heb ook al een tijdje zon zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Herkent iemand dit?
jeetje meid dat is ook al een aardige tijd word je daar niet gek van dat je je zelf ruikt heb ik geen ervaring mee sorry miss dat iemand anders je daar mee kan helpen
heey meid, ik heb precies het zelfde. zou 19dec ongi worden maar ben het nog steeds niet. Ik heb ook de dokter gebeld en ik mag al voor een echo. Heb verteld dat ik er heel onzeker van word. Aangezien ik samen met mijn vriend dolgraag een kindje willen. Ik mag aankomende donderdag al heen. Als er niets uitkomt word mijn menstruatie opgang geholpen. Succes ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.