hallokidoki ik ben dus sinds okt gestopt met de pil en we zijn deze maand serieuws om de dag aan het klussen geslagen voor een 2e kindje nu is mjn vraag ik had 5 dagen geleden aanhoudende ongi gevoelens,,ik dacht jaaa nu word ik ongi,, maar niks nu nog niet,, als ik van mijn langste cyclus uitga zou ik za ongi moeten worden.. maar nu voel ik niks,jah kriebels in mn buik . haha... mn lh piek was rond dag 17 ,, ik zit nu op dag 34 wat denken jullie
een testje wagen kan nooit kwaad!!! Zelf had ik ook ongi gevoelens toen ik zwanger was. De eerste keer (gezonde jongen van bijna een jaar!) en de laatste keer (helaas mk met 4 1/2 week). Dus het wil niets zeggen! Succes d'r mee!
Ik heb ook ongi gevoelens gehad. Laatste paar dagen had ik een opgezette buik, pijn in mijn onderrug en last van mijn borsten (vooral de tepels waren gevoelig) en nu is het weg... Moet nog steeds ongi worden. Music4life, heb jij al getest?
Ik heb vandaag test gedaan van CB en er stond op dat ik niet zwanger was. Nu lees ik wel op de forums dat je misschien nog een paar dagen extra moet wachten omdat dan het HCG gehalte in je urine hoger zou zijn?? Heeft hier iemand ervaring mee? Wacht op de rode duiveltjes..maar nog niks. Vandaag vlagen van misselijkheid gehad en heb veel witte afscheiding (bah bah maarja..)
mmm ik ben benieuwd, toch nog maar even een testje doen over een paar dagen als je nog niet ongi bent! spannend! xxx