ongi gevoelens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door music4life, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

hallokidoki

ik ben dus sinds okt gestopt met de pil en we zijn deze maand serieuws om de dag aan het klussen geslagen voor een 2e kindje

nu is mjn vraag

ik had 5 dagen geleden aanhoudende ongi gevoelens,,ik dacht jaaa nu word ik ongi,, maar niks nu nog niet,, als ik van mijn langste cyclus uitga zou ik za ongi moeten worden.. maar nu voel ik niks,jah kriebels in mn buik . haha... mn lh piek was rond dag 17 ,, ik zit nu op dag 34 wat denken jullie :D

2. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    een testje wagen kan nooit kwaad!!!
    Zelf had ik ook ongi gevoelens toen ik zwanger was. De eerste keer (gezonde jongen van bijna een jaar!) en de laatste keer (helaas mk met 4 1/2 week). Dus het wil niets zeggen!

Succes d'r mee!

3. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Wat ik denk? TESTEN!! Haha succes!

4. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    ik zeg ook testen

5. music4life

music4life Niet meer actief

hahah ok dan dat is duidelijk,,morgen maar 1 halen,,

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik heb ook ongi gevoelens gehad. Laatste paar dagen had ik een opgezette buik, pijn in mijn onderrug en last van mijn borsten (vooral de tepels waren gevoelig) en nu is het weg...:( Moet nog steeds ongi worden.

Music4life, heb jij al getest?

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@TS, weet je ondertussen al wat meer? Al een testje er tegen aan gegooid?

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik heb vandaag test gedaan van CB en er stond op dat ik niet zwanger was. Nu lees ik wel op de forums dat je misschien nog een paar dagen extra moet wachten omdat dan het HCG gehalte in je urine hoger zou zijn?? Heeft hier iemand ervaring mee?

Wacht op de rode duiveltjes..maar nog niks. Vandaag vlagen van misselijkheid gehad en heb veel witte afscheiding (bah bah maarja..:))

9. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    mmm ik ben benieuwd, toch nog maar even een testje doen over een paar dagen als je nog niet ongi bent!
    spannend!
    xxx

Deel Deze Pagina