De naam: Renesmee voor een meisje. Spreek uit als Re-nes-mee. Ik vind hem prachtig maar manlief absoluut niet
Eh, nee. Denk dat iemand drie keer moet lezen wat er staat en dan nog niet weet hoe dit uit te spreken omdat het inderdaad klinkt als 'ren-esmee'...Het is erg geknutseld...
Ik ken het alleen uit Twilight, daar is het volgens mij een samentrekking van Renée en Esmée. Zou het niet doen persoonlijk.
Huh nee, dat vind ik maar raar. Het spreek niet lekker uit en het staat ook gek. Dan zou ik eerder gewoon voor Esmee of Renée gaan. Zie nu dat het uit The Twilight Saga komt en is uitgevonden door de auteur van die vampierserie. Een combinatie van de namen van de oma's van het meisje (Renee en Esme). Tenzij jullie moeders ook Renée en Esme(e) heten zou ik hier echt niet voor kiezen.
Ik dacht eerlijk gezegd eerst ook dat er Renesse stond Nog een keer kijken en toen zag ik Ren Esmee, en pas de derde keer zag ik het: nee, sorry ben het met manlief eens.
Ik vind het ook niks, was in Twilight al echt een vreselijke vondst (volgens mij moet je ook zeventien zijn om te denken dat dat een goed plan is, de namen van je moeders samentrekken). Sorry
Ik vind het wel lief klinken.. Renesmee. Toch zou ik hem niet nemen vanwege de associatie met Twilight. Misschien als tweede naam?
Ik vind het té Twilight. Net of jullie grote fans zijn. Het is namelijk verder geen bestaande naam, alleen bedacht door de auteur van die boeken. Dus vandaar die associatie. Dus tenzij je echt een grote Twilight-fan ben en de hele wereld dat het hele leven van je kind lang mag weten zou ik het niet doen
Ugh nee, in het boek al en nooit verwacht dat mensen de naam over zouden nemen...Esmée is een prima naam opzich!