En nog steeds zijn we er niet uit, wat nu wel hoog nodig tijd word. Dus graag nogmaals jullie hulp. Welke vind je mooier? En wat voor beeld heb je bij de namen?
Jacen helemaal niet mijn smaak. Ik denk aan de Pfaffs. Xandro wel ok. Xander of Sandro beter. Ik denk aan een Spaans uitziend jongetje. Nando is wel leuk. Ook niet mijn smaak maar wel de leukste. Maar ook hier zie ik geen blond knulletje voor me
Eeeeh...ik zie vervelende jongetjes voor me met een grote mond... En als ik dat beeld wegdenk...dan zijn het in elk geval jongetjes met een kleurtje. Dus geen Hollandse boys. Verder niet gestemd...allen niet mijn smaak
Eens. Heb ook direct een bepaald beeld bij deze namen. Zou ik echt moeten kiezen dan zou ik voor Jacen gaan. Enkel en alleen omdat ik namen die op een O eindigen echt heel ordinair vind.
Dit gevoel krijg ik ook bij deze namen. De optie Sandro die iemand eerder gaf, vind ik dan nog wel het beste.
Persoonlijk vind ik alle namen niet mooi.. Namen die op een O eindigen vind ik sowieso niet mooi en Jacen klopt voor mijn gevoel niet.. Ik zou dan gaan voor Jace Of Jason.