Hi Vonnie, ls het de ovu-test van KV is, dan betekent het vast niets, want lees de meest vreselijke verhalen over....mocht het een andere test zijn kan het ook zijn dat je zwanger bent, teminste ik heb weleens gelezen dat ovu-testen ook positief aanslaan als je zwanger bent? Mag ik vragen waarom je testte? Wist je niet zeker of je je ei gehad hebt deze maand? Knuf, Dreamygirl
De ovu test van KV teste bij mij alleen paar positief terwijl ik geen eigroei van mezelf heb ... Dus die testen vaak vals... Doe anders ff een andere
Ik heb hetzelfde, kijk maar hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/172694-helemaal-de-war-kunnen-jullie-even-meekijken.html
Zoals eerder gezegd, als het een Kruidvat test is: deze testen vaak onterecht positief. Ik zou dus ff een andere test doen. Mocht deze ook weer positief zijn kan het zijn dat de OV-test een zwangerschap aangeeft. Spannend!!! Succes!
Zoals ik ook al hier gezegt hebt heb ik dus ook nog een Preditor ovu test gedaan nadat ik las dat die vals posi testen... Ik heb dus 2 posi ovutesten van 2 verschillende merken foto's heb ik ook geplaats Groetjes
oh nou sorry hoor wist niet dat je kwaad werd nou ja, dan zou het kunnen zijn dat je zwanger bent. Afwachten tot je NOD dus maar Succes iig! Groetjes Linda
De ovulatietesten van KV staan erom bekend dat ze de rest van je cyclus positief kunnen blijven. Dit zijn valse testen en wijzen dus niet op een eisprong, maar ook niet op een zwangerschap. Nog ruim een week geduld hebben en dan testen met een zwangerschapstest. Succes!
Ik heb afgelopen maand ook posi ovu testen gehad na mij ei en helaas toch ongi geworden! Succes meid!