Ik heb 2x een ma gehad in een vrij vroeg stadium, ben nu 19 weken zwanger en nog steeds bang dat het mis is van binnen. Mijn buik groeit niet echt en ik voel de kleine ook niet, nou heb ik wel een angelsound maar zelf daar twijfel ik over. Of het wel de hartslag van de kleine is. Met 16 weken nog een echo gehad en alles zag er goed uit, en ik krijg er over 3 weken weer een. Maar waarom blijf ik toch zo twijfel. Als ik naar mijn buik kijk (zie album) dan lijkt het meer dat ik dik aan worden ben. Liefs snoet
Meid, je moet je niet zo druk maken! Snap heel goed dat je bang bent na 2 má's, maar drie weken geleden heb je een mooie echo gehad, en straks krijg je er weer één.. Probeer er van te genieten, want met zorgen maken word het echt niet beter! en al helemaal niet voor je kindje!! Succes ermee, ik hoop dat je gauw kunt gaan genieten!! En straks geniet je lekker van je beebje!
Ik snap je wel hoor. Ik heb ook een mk gehad.. Ben ook soms even erg bang. Ook heb ik een angelsound, daar word ik wel wat rustiger van. Je kan daarop toch wel duidelijk het verschil tussen jou hart en die van je baby horen. Ik voel de baby ook nog niet, iig ben ik me er nog niet bewust van. Maar dat is ook heel normaal hoor nu nog. Zeker bij de eerste. Ik heb wel een pittige buik al. Mijn buikomtrek was begin van maand 3 88,5 en nu al 93,5. Ik heb zo'n zwangerschapsdagboek waarin ik dat bijhoud. Maar toch ben ik bang dat er iets is of dat de baby niet goed groeit ofzo, of ik wel goed genoeg eet, verzin elke keer wel weer wat haha. Ben ook elke keer als bij de verloskundige alles goed was, toch onwijs opgelucht!! Nu mag ik dinsdag weer en volgende week woensdag de 20 weken echo. Merk wel dat ik me nu weer wat meer zorgen maak, nu dat dichterbij komt. Dat is natuurlijk enorm spannend!! Maar ik geniet er ook heel erg van. Ik sta het niet toe dat de zorgen zo erg zijn dat ik niet meer geniet. Lekker spulletjes kopen, mijn lichaam die veranderd, mensen die aan me zien dat ik zwanger ben, en vol verwondering elke dag even het hartje luisteren voor het slapen gaan. Probeer van die dingen te genieten! Groetjes
Hoi! Snap je onzekerheid ook wel hoor! Maar als ik naar je foto's kijk.. ik krijg een tweeling, ben 18 weken zwanger en heb net zo'n soort buikje als jij! Ik denk dan ook steeds; moet ie niet groter zijn ofzo?? Ga ik ook twijfelen..MAar ja, de echo's zeggen toch steeds dat alles goed is! Je zult toch straks ook de 20 weken echo krijgen? Of niet, dan heb je weer wat meer geruststelling mischien! Sterkte!
Ik geniet ook wel, en we kopen ook leuke dingen voor de kleine. En voor mezelf. Maar soms slaat die onzekerheid zo toe! En dan wordt ik er gek van. Mijn buik is van 86 naar nu 93 gegroeit, dus wat dat betreft!! Dat gaat wel goed. Fijn die reactie en dat ik niet de enige ben dat is ook fijn om te lezen. Ik hoop dat we een mooi kindje op de wereld mogen zetten.