nou dat ben ik aan t probere... maar word niet zo positief terug gereageerd.. heb al uitgelegd waarom ik zo reageer en ze vind maar dom dat ik zo'n reactie neer zet
Ok gelukkig.. was al haast bang dat ze miss n abortus zou willen plegen. Maar fijn dat de kleine dan toch zo gewenst is Nu wij er hopelijk ook snel achteraan.. hier verwacht ik komende week weer mijn ei.. denk woensdag ongeveer.
Hier zit ik te dneken hoe het nu zit...bruinverlies mag je niet als eerste dag ongi rekenen ...maar in principe is het ook gewoon bloed toch?
hoi love.. hoe gaat nu bij jou? ik heb vermoedelijk nu al mijn ei gehad.. zit nog maar op dag 13, maar als ik kijk naar afscheiding e.d denk ik m gehad te hebben en omdat vanochtend nieuwsgierig was even getempt en 36.6 dus deze ronde een kortere cyclus.. en verder al aantal dagen duizelig maar dat komt door te lage bloeddruk en beetje vocht achter de trommelvliezen. (gister bij ha geweest, die vroeg al ben je miss zwanger? ik zo dat kan haast niet net n week geleden laatste dag van ongi)
Hey.... Oeh jee dus nu 2 weken afwachten....altijd zo killing hahaha. Hoop wel dat je echt je ei gehad hebt dan. Mijne is er nog niet .... Ergens volgende week pas denk ik.
ja zoals lijkt wel hou nog even t slijm e.d in de gaten.. maar denk wel dat ie geweest is want mn borsten beginnen ook alweer gevoelig te worden wat altijd is n paar dagen na ei.. (gelukkig zondag nog geklust dus hopelijk was t op tijd) pff.. nu al weer flauw van t wachten hoop dat jou ei netjes op tijd is
Hahahah idd....ben zo blij! Hij is er nog niet maar komt er zeker al aan. Super! En bij jou...hoe gaat ie nu?
hopelijk is ie er snel tja hier beginnen de kwaaltjes na ei te komen gevoelige borsten en beetje gevoelige baarmoeder.. maar nog anderhalf week ongeveer en dan nod is nu wel beetje sneller dus heb een paar dagen in spanning gemist maar das absoluut niet erg hihi en nog altijd last van lage bloeddruk.. (sinds vrijdag nu en ben er wel flauw van)
Hahahahah nee dat wachten is altijd om gek van te worden he Ben ook blij dat ik eindelijk eens eerder mag hahaha zou eigenlijk een week later zijn nu!
AUWIE! ons hondje van ong 2á3 kg vond t leuk om bij t van me schoot springen af te zetten op mn onderbuik..
ja.. hij ligt me nu zielig aan te kijken vanonder de tafel hihi hij schrok geloof ik best dat ik zo hard auw zei