hahaha.. heb m maar even geknuffeld nu is ie weer blij al is t nog steeds gevoelig.. is dat wel normaal?
Nee dat is zo.. maar bedoelde meer of wel enigzins normaal is dat nu nog zo gevoelig is nadat dat kleine monster zich heeft afgezet op mn buik.. Maar ach zal vast vanzelf over gaan hoop ik..
hier steeds meer klachten van na ei.. borsten gevoeliger, krampjes in bm.. is t al bijna de 29e jou ovutestjes al duidelijker??
probeer me er niet te veel aan vast te houden, maar word wel steeds spannender ja oh oki, ben heeeeel benieuwd wat je testje vandaag gaat doen miss is ie al wel posi
ja een voorraadje is nooit verkeerd is wel iets donkerder dan gister of lijkt dat zo omdat ie nog nat is? blegh.. last van mn rug, wil niet denken dat t wat is maar doe t toch
ja heb ze ook gebruikt en vond wel leuk om dan te zien dat ineens zo duidelijk was.. en dan vervolgens n foto sturen naar vl haha zodat ie weet wat m te doen staat
haha is ook optie maar vond wel s grappig om dan te pesten als ie nog op t werk is haha.. maar gebruik op moment geen testjes.. want merkte dat t bij mij toch wel voor stress zorgde