Voor alle meiden die na een miskraam nog (steeds) niet zwanger zijn. Ik merk dat ik me zowel in het zwanger worden onderdeel als in mijn oude topic even niet meer thuis voel. Op een gekke manier ben je nog steeds "zwanger" na een miskraam, anderzijds kan je niet meekletsen met de meiden die echt zwanger zijn. Ik dacht, ik ben vast de enige niet.... dus wie mee wil kletsen is van harte welkom. Oh ja... en misschien is het wel zo netjes om als je wel zwanger wordt even een nieuw topic te openen waarin je verder kan kletsen. (Anders moet ik straks weer een nieuw topic openen, of niet.... wie weet )
Mag ik er ook bij? 1,5 jaar geleden heb ik een miskraam gehad en daarna werd ik niet weer zwanger. Uiteindelijk naar de huisarts gegaan en voor onderzoek doorverwezen. Nadat we een afspraak hadden gemaakt (duurde 2 maanden), had ik 2 dagen voor de afspraak een positieve zwangerschapstest! Helaas is ook deze zwangerschap niet goed afgelopen en ben ik 4 weken geleden gecurreteerd. Ik verwacht dus niet dat ik snel weer zwanger zal zijn, hoewel ik dat wel heeeeeeeel graag wil. Daarom wil ik graag met jullie meepraten. Tsjongejonge, t lijkt wel een sollicitatiebrief. Haha
Tuurlijk mag je erbij Agaath! Welkom! Ennuh: je weet niet hoe snel het kan gaan hoor. Zilver en ik zaten eerst in het "Vooruit kijken na miskraam" topic en daar is iedereen vrij snel weer zwanger geworden! Wij niet, dus vandaar dit topic, maar voor jou hoop ik dat het anders is. @Zilver: in reactie op jouw krabbel van vd week: eigenlijk wist ik helemaal niet wat er zou gaan gebeuren nadat ik stopte met de medicijnen. (voor de meelezers een snelle recap: ik heb het syndroom van asherman, dat is 22 jan verholpen (hoop ik), heb nu een spiraaltje en net een oestrogeen kuur van 30 dagen afgesloten). Dus ik heb gister maar even met het ziekenhuis gebeld. Krijg ik nu ineens te horen dat na het stoppen met de medicijnen mijn eigen cyclus weer op gang moet komen en ik dus nu iig 35 dagen moet afwachten voordat ik uberhaupt weer mag komen (wachten op menstruatie dus) om evt het spiraaltje te verwjideren... Zucht... dat hadden ze er tijdens mijn laatste bezoek niet bijgezegd. Dus er gaat iig weer dadelijk zomaar een maand voorbij zonder kans op zwangerschap... Wat betreft het niet leven op de streep: dat heb ik tot nu toe nooit gedaan. Ik was meteen bij de 1e serieuze poging zwanger en daarna ging het mis en werd ik niet meer ongesteld. Dus na die ene succesvolle poging die mis ging, heb ik het ook niet meer geprobeerd. Dus stress om zwanger te worden heb ik nog niet gehad! Maar geloof me, dat maak ik na het krijgen van het groene licht waarschijnlijk vast helemaal goed! hahaha Hoe gaat het nu met jou? Baal je dat je pas 1 april terecht kunt voor onderzoek? In een ander topic ik dat je gewend was aan de Amerikaanse geneeskunde. Heb je daar gewoond?
Hoi, natuurlijk mag je meepraten, Agaath!! Ik hoop dat veel meer meiden hier hun plekje gaan vinden. Alleen.... ik kwam er vanochtend achter dat het voor mij waarschijnlijk niet meer de plek is. Stom, net na het openen van dit topic, maar ik ben volgens mij zwanger! Het is pas één test, ik adem pas weer uit bij een goede echo - of pas bij een kind dat afstudeert en zelf aan kinderen begint... maar volgens mijn eigen regels mag ik hier niet meer meekletsen.Anderszijds heb ik natuurlijk de vrees dat ik hier eind van de week weer terug te vinden ben...ik duim maar hard van niet! Misschien wordt dit gewoon een erg vruchtbaar topic, ik wens het alle meiden toe die hier hun hart willen luchten over de zorg óf het ooit wel gaat lukken en dat je na een curretage misschien wel lichamelijk stopt met zwanger zijn, maar je mentaal nog maanden zwanger voelt. Kir, ik PB je even! Wat een teleurstelling dat je nu wéér een maand moet wachten! Hoe zit dat trouwens? Heb je met een spiraaltje een natuurlijke cyclus? .... uhmm... ik ga je dus even pb-en
Meisje, wat heerlijk voor je! Ik wil je hier ook niet meer zien!! Dus je zorgt er maar gewoon voor dat je weg blijft. Ik volg je wel in een ander topic. Ik wacht op je pb. Maar het lijkt er op of ik vandaag licht ongesteld ben (wat bruinverlies en krampen), dus nu snap ik er niks meer van. Maar aangezien het nauwelijks ongesteldheid te noemen valt, maar ik me meteen weer zorgen... Morgen maar weer eens met het zh bellen. Zucht....