Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door doglover76, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi allemaal,

Ik denk, laat ik maar een nieuwe topic openen, voor iedereen die het nog niet doorhad, dit is het vervolg op het gesloten topic.
    Ik ga kijken of ik het lijstje ook terug kan vinden en terug kan plaatsen....
    Groetjes,
    Elleke

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Volgens mij praten we teveel. :D:D:D

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    #3 Wen1975, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Noa1982 - 16 januari- ronde 2- 1e kindje
    NBroen - 16 januari - ronde 3 - 3de kindje
    Banne77 - 19 januari - ronde 3 - 1e kindje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje
    Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 26 januari - ronde 2 - 2e kindje
    Ingie - 28 januari 2010 - ronde 3 - 2e kindje.
    Doglover76 - 28 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Girllie23 - 30 januari - ronde 4 - 1e kindje
    Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje
    Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje
    missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken

En het lijstje ook weer erbij... ;)

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    haha is het zo erg:D zag idd bij meerder topics deel 2 staan, we gaan gewoon lekker verder hier;)

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

Weer even berichtje van mij, mijn vriend mocht om 10 uur de ok op.. maar daar heeft ie blijkbaar nog even moeten wachten voordat hij daadwerkelijjk aan de beurt was.. om 13 uur werd ik gebeld dat hij nog wel erg duf was van de narcose en hij toch wel nog even moest slapen.. het gaat naar omstandigheden goed... moet je daar nou van denken he?

Ik word zometeen terug gebeld of ik hem op kan gaan halen.. kan niet wachten.. voel me echt zo emotioneel.. en waarom snap ik niet zo!

xxx

6. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi,
    Vond ik ook, lekker verder kletsen.....
    @ Wen, je was me voor, ik was nog aan het zoeken naar het laatste lijstje..:)
    groetjes,
    Elleke

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Wendy Laat je nog even weten hoe het met man is afgelopen en of hij naar huis mag? Rustig aan he!

@Doglover Dacht dat je offline was, dus denk help even. ;)

@all Uiteraard kletsen we gewoon hier weer verder.

Ik heb mijn echo van mijn ogen gehad, dat is een ervaring apart. :D De oogarts die de echo deed, zei alvast dat ik idd een ontsteking achter mijn ogen heb. Dat verklaart ook mijn pijnklachten. 9 februari heb ik een afspraak met mijn eigen oogarts en dan krijg ik wrs ontstekingremmers. Weet alleen niet of ik die ga krijgen mocht ik dan zwanger zijn. Maar dat bespreek ik dan wel.

Verder is mijn weekend nu begonnen. :p

Liefs
    Wendy

8. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hallo, ben ik weer,
    @ Wendyenrichard: Hoe is het met je vriend? alles goed gegaan?
    @all: Ik heb nogsteeds een raar gevoel in mijn buik en eigenlijk de hele dag al een beetje misselijk. Vooral het klaarmaken van boterhammen met pindakaas gaat me niet goed af :(. Mijn borsten jeuken als een gek en volgens mijn vorige cyclus zou ik over 2 dagen ongi moeten worden. Ik heb mijn banner op 28 gezet, maar wordt nu wel een beetje zenuwachtig. Ik heb me wel voorgenomen om te wachten met testen, maar het is wel moeilijk hoor......
    Groetjes,
    Elleke
    P.S. Waar blijft de rest??????:(:(

9. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Wen: ik was ook offline, moest K. van school gaan halen, daarna ff geen tijd meer gehad........
    Raar idee hoor een echo van je oog. Ik heb ooit een echo van mijn keel gehad, dat was ook heel vreemd, mocht ik 5 minuten niet slikken, heel irritant. Mocht jij ook niet knipperen zeker?
    Groetjes,
    Elleke

10. Deel 2 alweer… was het nodig? Waarom was die andere gesloten dan?

@Chivay: Hey, ik was ook verzot op fruit tijdens mijn eerste zwangerschap. Handig hè? Het ging bij mij trouwens wel over naarmate de zwangerschap vorderde.

@Wendy; een ontsteking achter je oog, dat klinkt ook niet erg comfortabel. Gaan ze er nu 9 februari pas echt wat aan doen? Dat schiet toch ook niet op?

Verder lees ik vooral mee hier eigenlijk.. dus als jullie niet zo vaak posts van me zien kan dat kloppen :p
    Ik lees wel elke dag hoor!

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Doglover Spannend voor je en kan me voorstellen dat het moeilijk is om nog niet te testen als je deze klachten hebt. Ik hoop voor je dat het de juiste klachten zijn. ;) En die echo, moest mijn ogen dicht houden. Maar mocht wel mijn ogen bewegen, als ik ze maar dicht hield.

@Eveline Ach loop er al een hele tijd mee, dus die paar weekjes kunnen er ook nog wel bij. :p Kwam eigenlijk voor iets anders bij de oogarts, dat zijn ze nog aan het onderzoeken maar ze vonden de pijn in mijn ogen vreemd. Vandaar de echo.

12. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wat leuk dat er een deel 2 is:D Gezellig hoor hier kletsen:) WendyenRichard hoe is het met je man?

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ze zijn flink aan het opruimen geweest zie ik!!! allemaal topics met deel 2 :D

kletsen we hier lekker verder!!!

eisprong is weer achter de rug, we hebben flink geklust, dus nu is het weer 2 weken afwachten :(

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik was jullie al kwijt maar heb het weer gevonden :)

15. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey hey

Had dinsdag een vage ovutest, dus dacht gister doe ik er nu 1. En die gaf 2 streepjes aan. dus gisteravond geklust. Maar nu deed ik weer een test maar had nu een 1 streepje en een vag streepje. Raar of niet??? KLopt dit wel?? Heb ik nu niet te kort geklust??
    Ben effe de klust kwijt kan iemand mij effe helpen?? Of duurt je ovu maar 1 dag??

liefs

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

mijn man.. tja moet ik dr over vertellen, werd om 13 uur gebeld dat hij op de afdeling was en het naar omstandigheden goed maakte.... lekker onzeker geweest de hele middag.. moet je nou denken als ze dat zeggen he?!
    Ze zou om 15 uur trg bellen... 14:58..14:59..zucht geen telefoon. Om half 4 belde mijn man zelf op, ik kon hem op komen halen. Kom ik daar... ziet hij eruit he... heeel moe, wit en ik zie aan zijn ogen dat ie pijn heeft. Hij heeft zo een pijn dat hij geirriteerd reageerd op alles en dat hij niet veel van me wil weten.. zo moe dat ie nu al dik 2 uur ligt te slapen op de bank.. wakker maken doe ik in elk geval voorlopig niet want hij heeft het nodig.

Hij had geen last van de narcose maar pff mijn hele dag is echt rot gegaan, enorme stress, gespuugd diarre.. maak me altijd veels te druk om ditsoort dingen.. ben in elk geval blij dat ie thuis is!!!!

Ik raak waarschijnlijk mijn baan kwijt omdat ik geen duits kan ( wat ik notabene heb aangegeven) maar werd vndaag gebeld voor een andere baan..dus wie weet!

Dit was het ff voor vanavond.. denk dat ik vroeg in bed lig na al dat gestress!

bedankt voor jullie berichtjes!!

liefs

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeetje Wendy dat is niet niks. Wel belachelijk dat ook al heb je aangegeven dat je geen duits kunt ze je alsnog daarom ontslaan:(

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jeetje wendy, gelukkig is je man wel weer thuis.

Ik had vandaag de angelsound binnen, en samen met mijn vriend het hartje van de baby geluisterd. Wat lekker zeg, heerlijk weer even die bevestiging.

xxxx

19. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Zo, ik heb 'm ook weer gevonden!! hehe:D
    Waarom is die andere eigenlijk gesloten, teveel gekletst?!

@Wendyenr, wat een rotdag zeg! Hopelijk voelt je vriend zich morgen weer wat beter... En is ook wat vrolijker, dit is ook niks voor je!

@Nana, ik had met de ovutesten elke keer een vaag streepje. Dit heb je omdat er altijd wel wat van dat hormoon in je urine aanwezig is. Pas als ie echt een stuk donkerder wordt heb je binnen 24-48 uur je eisprong. Dat was bij mij vrij duidelijk. Hij hoeft volgens mij niet even donker of donkerder te zijn dan de controlestreep. (staat namelijk wel in de beschrijving..) Dat was ie bij mij ook niet!
    Succes!

@Doglover, spannend hoor! De duimen draaien voor je!:D

@Jeanetjuh, voor jou wordt het ook spannender! Voel je al iets??

@Wen, vervelend een ontsteking! Hopelijk kunnen ze het ook makkelijk behandelen als je zwanger blijkt te zijn..;)

20. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Eline, wat leuk zeg! Dus je kan het echt goed horen? Dat ga ik onthouden, lijkt me heerlijk om te kunnen luisteren wanneer jij daar zin in hebt..

Deel Deze Pagina