Nog steeds niet zwanger na ruim 4,5 jaar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ajuuparaplu, 27 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    Hoi!
    Ik vroeg me af of iemand na ruim 4,5 jaar nog spontaan is zwanger is geraakt..

We hebben kinderen van 9 en 8 jaar. Beide in de eerste ronde raak. Zelfs voor de oudste nog gelijk zwanger geraakt maar dat werd een vmk.

Toen de jongste richting de 4 jaar kwam zijn we gaan proberen voor een derde. Dit lukte niet en we hebben onderzoeken gehad.. ik heb een niche van de keizersnede overgehouden en mn man heeft blijkbaar niet zulk goed zaad. We hebben 3 IUI pogingen gehad, maar het ziekenhuis is toen gestopt omdat het zaad van mn man steeds slechter werd. We mochten wel ICSI doen, maar dit wilde mn man niet omdat we al 2 gezonde kinderen hebben.

Ondertussen zijn we nu ruim 4,5 jaar verder en nog steeds niets terwijl we geen voorbehoedsmiddel gebruiken..Over het algemeen kan ik het goed naast me neerleggen dat er geen derde zal komen, maar nu tijdens de vakantie grijpt het me opeens weer aan met de babies om me heen op de camping.

Is het bij iemand nog gelukt na zo lang? Het is niet dat het zaad 0 is van mn man (toen was het 140.000 geloof ik).

2. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    936
    779
    93
    Vrouw
    Ik ken iemand waarbij het na 7,5 jaar proberen gelukt is terwijl het ziekenhuis zei dat de man volledig onvruchtbaar was. Dus het kan altijd nog! Geef de moed niet op, zou ik zeggen. Er hoeft maar 1 zaadje bij te zitten die hard genoeg zwemt:)

Deel Deze Pagina