Nog steeds niet zwanger.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Leanthe, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Oh meis, ik snap je zo goed!! Babyshowers, kinderverjaardagen, kraamvisites.. Fb, collega's en iedereen die zo zwanger is of ongepland!!

En dan wij in de mmm met de grote onzekerheid of je droom ooit werkelijkheid wordt.. Het doet meer met je dan buitenstaanders zullen begrijpen..

Maar houd hoop!! Ons werd in het emc Rotterdam na poging één zonder tp zonder onderzoek of wat dan ook gezegd dat ik nooit bevruchtingen zou krijgen, zwanger zou worden.. Zie mijn banner!!!!! Wij gingen op gevoel voor een second opinion naar Gent! Volg in dit proces jouw gevoel!!

Tot dan blijf ik voor jou en alle nog niet zwangere dames duimen! Ik doe ook mee met moeders voor moeders, al zou ik er maar één stel mee kunnen helpen!

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Eens met poppetje77. Houd moed en haal energie uit de verhalen en steun van hier.
    Het is vreselijk moeilijk en emotioneel uitputtend. Als je hier niet zelf in zit, weet je niet hoe het voelt dus vergeet de goed bedoelde raad van mensen die geen idee hebben wat je doormaakt, en focus op wat je nodig hebt om hierdoorheen te komen.
    :) Wij zijn er voor elkaar.

Deel Deze Pagina