Vandaag de dag dat ik ongesteld moest worden. Ben zo bang dat me test te ligt is voor nod dag! Heb ook veel buikrampen... verder geen klachten! Kan iemand mij geruststellen?!
Wow wat een mooie test zeg! Ik vind hem niet te licht op nod Van harte gefeliciteerd!! En de buikkrampjes horen erbij, er is nu zo veel gaande in je baarmoeder
zo donker had ik hem pas na nod enne die krampen zijn normaal, alles gaat nu als een malle groeien daarbinnen en dat voelt niet echt fijn gefeliciteerd
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Net cb met indicator gedaan die geeft 2-3 aan nu een beetje gerust gesteld! Het blijft toch spannend en helemaal na 7 miskramen😢
die knalt er vanaf. gefeliciteerd. Ik heb tot ca 10 weken baarmoederkrampen/ menstruatiegevoel gehad. Er is wat gaande in je baarmoeder
Vandaag 4 weken en 4 dagen zwanger! Redelijke knal test vanmiddag! Heb alleen geen symptomen waardoor ik zo onzeker blijf!
Wat een mooie test!! En nu al CB 2-3, prima toch!! Ik heb ook krampjes gehad rond m'n nod, leek op menstruatiekrampen. Maar dat hoort er bij! Je baarmoeder gaat groeien en er is van alles aan de gang daar binnen. Juist een heel goed teken! Ik had verder ook geen symptomen de eerste weken, zelfs geen pijnlijke borsten waar je veel zwangeren over hoort. Geniet nog er nog even van, als je over een paar weken misselijk bent zou je willen dat het over was 😊