Plastische sex? Niet voor mij!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Buikvlinder, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buikvlinder

    Buikvlinder Actief lid

    13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Hallo iedereen,
    Ik heb nogal wat vrouwen op dit forum voorbij zien schuiven die erg graag zwanger willen worden.

    Geen probleem, wij willen ook graag zwanger worden maar wij willen niet dat ons sexleven plastisch wordt, m.a.w. dat we dan alleen nog vrijen om zwanger te raken, dus we vrijen gewoon spontaan, al heeft hij wat vaker zin dan dat ik dat heb, we maken zin als de ander wil(ik maak zin, als ik geen zin heb en hij maakt zin, als hij geen zin heeft)

    Hoe houden jullie het leuk en aangenaam?
     
  2. die insteek hadden wij ook. Maar na een jaar ga je toch wel wat meer letten op je vruchtbare dagen.
     
  3. Amaryllis

    Amaryllis Fanatiek lid

    24 aug 2008
    3.708
    3
    38
    Ik snap beide kanten wel. Als wij voor het echies gaan wil ik echt nog niet beginnen met het plannen van onze seks.
    Ik zou toch meer voor de onvergetelijke/romantische ervaringen gaan, haha. :) :oops: Maar als het na een paar maanden
    of een jaar nog niet is gelukt, dan ga je het denk ik wel meer in de gaten houden. Tja, als dat nodig is voor een kindje,
    dan doe je dat!
     
  4. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
    wij vrijen wanneer we zin hebben en rond mijn vruchtbare dagen vrijen we om de dag of elke dag.
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Na negen maanden en een man die wisselende diensten draait wordt het toch echt wat plastischer hoor.......

    Pim
     
  6. lautje1979

    lautje1979 Fanatiek lid

    30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Inderdaad!
     
  7. sannie82

    sannie82 Lid

    15 jul 2008
    78
    0
    0
    Plastisch is ook niets voor mij. En het klinkt gek, maar rond de vruchtbare dagen heb ik over zin niet te klagen, hoe vaker hoe beter lijkt het dan wel bij mij.
    Ik kan me wel voorstellen dat als ik langer bezig zou zijn dat ik er dan meer rekening mee zou houden, maar voorlopig eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat lopen.
     
  8. butt3rfly

    butt3rfly Actief lid

    8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Sluit ik me helemaal bij aan! (alleen draai ik de wisselende diensten ;) )
     
  9. Skye

    Skye Niet meer actief

    Zo is het ook bij mij. We doen het als we zin hebben en mijn ventje heeft gewoon vaker zin als mij, maar rond de eisprong...........nou dan kan ik er ook wat van hahaha, grappig toch hoe een lichaam in elkaar zit
     
  10. In sommige gevallen snap ik het wel... !
    Als je al langere tijd bezig bent snap ik dat er vaak zin gemaakt wordt en dat het gericht klussen is!

    Maar aan de andere kant begrijp ik sommige mensen ook niet...
    En daar bedoel ik niemand persoonlijk mee (wil niemand kwetsen!)
    Maar vaak zijn hier idd op het forum verhalen te lezen van mensen die net gestopt zijn met de pil en al helemaal uit gaan kienen wanneer ze zouden moeten vrijen :(
    En als ze dan toch de :evil: krijgen helemaal er doorheen zitten.
    Dat snap ik niet!
    Zelfde geld voor ovu testen enz...

    vind dat heel mooi dat die dingen er zijn dat zowiezo...
    Maar vind wel dat er vrij snel naar gegrepen wordt!
    Lijkt soms wel of mensen zodra ze met de pil stoppen meteen zwanger moeten zijn. :(
    Zou natuurlijk mooi zijn ;) maar als het niet zo is is er niks aan de hand hoor...
    soms lijkt het wel een obsessie ....


    Ik zit nu voor een 2de wonder in de 3de ronde....
    En wij vrijen wanneer we daar zin in hebben!
    Niks uitzoeken over wanneer te vrijen enz.
    Het moet geen moeten worden!
    Ben er ook van overtuigd eigenlijk dat wanneer je er juist teveel mee bezig bent het juist langer op zich laat wachten.... En daar ken ik ook 2 gevallen van

    Maar natuurlijk hoop ik dat iedereen snel zwanger mag zijn!
     
  11. Op de telegraaf heeft er laatst een stukje over gestaan!


    Dat bewezen is dat vrouwen rond hun vruchtbare dagen ook echt meer zin hebben in sex!
    en dan niet bewust he....
     
  12. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
    @marloes

    snap jou ook helemaal hoor

    maar als je zegt dat jullie helemaal niet bezig zijn met wanneer je vruchtbare dagen zijn,

    je hebt wel een banner die je verteld wanneer die ongeveer zijn, ben je er dan onbewust toch niet mee bezig dan?

    dit is gewoon een vraag en niet iets veroordelends of iets negatiefs bedoeld hoor.

    ben gewoon benieuwd
     
  13. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik ben er opzich ook niet echt bewust mee bezig, maar tuurlijk wil je ook wel weer je kansen vergroten om zwanger te worden, dus heb je meestal wel seks rond je vruchtbare periode. Vandaar dat vrouwen dan ook meer zin hebben he, knap staaltje werk van moeder natuur :D
     
  14. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Bij ons gaan de twee dingen prima samen.

    Net als bij de eerste maken wij er een feessie van ;)
    Het 'idee' dat ik zwanger kan raken maakt van mij een nogal losbandige seksmaniak :) :) Beetje overdreven hoor :) 8)

    Maar ik kijk ook wanneer ik 'denk' dat mijn vruchtbare dagen zijn. Het is allemaal speculeren want echt een cyslus heb ik nog niet gehad.
    MAar ondanks datik het echt heeeeeeeeeel graag zwanger wil worden, en er wel veel mee bezig ben is het bij ond totaal niet plastisch en ben ook niet van plan het dat te laten worden.

    Wat betreft het er doorheen zitten als de :evil: komen...
    Ik denk dat je dat soort berichten ook moet zien als een moment opname.

    Zo zat ik vannacht op het fourm te klagen omdat ik een acute blaasonsteking heb een dag voor mijn vermoedlijke ei. Vannacht met al die pijn, zonder slaap zat ik er ff door. En kon ik er ook best ff om janken dat deze ronde dus aan mij vorbij gaat.

    Maa rdat schrijf ik dan ff van mij af en deze dag is er verder geen traan meer gelaten hoor ;)

    Ik denk niet dat je kunt oordelen over hoe iemand ergens instaat enkel en alleen nav een paar berichten op dit forum.

    Voor mij is het ook een uitlaatklep. Alles over zwanger worden etc. plemp ik op dit forum zodat ik als ik met een vriendin op stap ga ik het juist over iets anders kan hebben ;)
     
  15. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ik zit nu in mijn eerste ronde en ik moet bekennen dat ik in het begin wel opezocht heb wanneer mijn vruchtbare dagen zijn :) maar zeker weten doe je het toch nooit. Ben wel aan het tempen om te kijken of en wanneer ik een ei heb.

    We vrijen wanneer we zin hebben. En als mijn mannetje zin heeft, ik maak dan wel zin. Het hoeft niet in 1 ronde raak te zijn, het zou mooi zijn, dat wel. Maar we zijn nog jong ;).
     
  16. Trees

    Trees Niet meer actief

    Onzin is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor! Wel of niet veel mee bezig zijn, heeft geen enkele invloed op de vruchtbaarheid van jou of je partner. Het eitje denkt niet: "Oh ze is er nu wel erg veel mee bezig laat ik maar niet bevrucht worden deze maand". ;)

    Denk trouwens dat veel vrouwen onbewust of bewust als je besluit voor een kindje te gaan, automatisch wat meer hun cyclus in de gaten houden. Hiervoor wist ik nooit wanneer ik ongesteld moest worden (gebruikte geen pil) en nu zeker wel!
     
  17. Hhaha dacht al dat die vraag zou komen...
    En geeft ook niks hoor!
    Ik ben er idd heel bewust niet mee bezig...
    Die banner heb ik geplaatst toen ik net hier kwam en nog niet wist hoe mijn cyclus zou zijn!

    Dat is het enige wat ik bij houd...
    wil weten hoelang mijn cyclus is en dat omdat ik niet voor verrassingen wil komen te staan!
    Ik weet echt niet precies wanneer mijn vruchtbare dagen zijn...
    Een schatting kun je natuurlijk altidj doen want het is bekend dat die dagen zo ongeveer 14 dagen voor je verwachte menstruatie is!
    Wij vrijen echt wanneer we zin hebben!
    en merken eind van de cyclus wel of het raak is ja of te neej...

    bij houden en uitrekenen kan altidj nog ;)
     

  18. Goed lezen Trees ;)

    Zei niet dat dat bewezen is...
    Zei alleen dat ik zelf ervan overtuigd ben....
    En dat ik dat van dichtbij mee gemaakt heb ;)

    Tuurlijk denkt het eitje dat niet...
    Maar er teveel mee bezig zijn kan zorgen voor stress en die kan het wel beinvloeden ...
    Zelfde als dat bij sommige de :evil: wegblijven ...
    Dat hoor je ook vaak!

    1 vriendin en 1 nicht van mij liepen allebei in het ziekehuis omdat de 1 al meer dan een jaar bezig was en de ander 3 kwart jaar!
    allerlei onderzoeken enz gehad maar geen oorzaak kunnen vinden.
    Ze besloten een stop in te lassen omdat het emotioneel ook erg zwaar werd en in die periode zijn ze beide zwanger geworden ;)

    Dat is alleen wat ik ermee wil zeggen!
    Zeg niet dat dat altidj zo is... Maar wel dat het regelmatig voorkomt!
     
  19. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ik ken zelf een stel dat 4 jaar bezig is. Nu is een vriendin zwanger & werd zij ook ineens zwanger. En er zitten weinig weken tussen. Zij zijn er duidelijk wel bewuster mee bezig gegaan zou je denken.

    Geloof er zelf ook niet in dat je niet zo snel zwanger raakt wanneer je er bezig mee bent. Wanneer je loopt te stressen is dat een ander verhaal.
     
  20. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Bij ons ging het prima samen. Vrijen voor een kindje geeft toch iets extra speciaals, dus ook extra zin, bij ons werkte het zo althans. Maar nou heb ik natuurlijk makkelijk praten, ik ben zwanger geraakt in de tweede ronde.
     

Deel Deze Pagina