mijn bevallings verhaal van youri !

Discussion in 'De bevalling' started by krulliewullie12, Apr 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zaterdag 24 mrt urine weggebracht iv dat ik merkte dat ik n blaasontsteking had,en idd n fikse nog wel,kreeg kuurtje mee in de auto kreeg ik wat buikpijn en ik dacht ja dat hoort hier nu eenmaal bij maar dat waren schijnbaar al wat voorweeen.smiddags mijn moeder op bezoek die had mn buikkie gemasseerd omdat de pijn niet weg ging maar zij wist wel beters maar zei liever niks want mn vriend die had zoiets van die komt pas over 2 wk haha niet dus achteraf!
    na t eten bleef de pijn ik dacht ga ff op bed liggen dan gaat t wel toen ging t ook savonds zijn vrienden hier komen pokeren en toen kwam de (voorweeen)pijnen om de 10min al ik had zoeits ach t is vol te houden maak me dr niet druk om,toen mn schoonmoeder me zo zag zij ze je gaat nu de vk bellen wan t tis n begin ik zei nee joh maak je niet druk maar goed toch de vk gebeld en die zei t ook al dat ik me niet druk moest maken want kon te maken hebben met mn blaasontsteking en als de baby ook nog ligt te vervelen,nou ik me niet druk gemaakt dus verder gaan met pokeren en elke keer als ik zn pijntje voelde keek mn vriendin me aan van kom we moeten gaan want ik wildr niet bij zijn als ze gaat bevallen(ze kan dr niet tegen),ik \zei ach t valt wel mee dus gewoon verder gegaan met spelen,toen was t 1uur(oude tyd) zijn ze gegaan en heb ik nog 2uurtjes geslapen en werd toen wakker dat de pijntjes om de 4min kwamen mn vriend zei moet ik de vk bellen ik zei nee jog niks aan de hand bel straks om 8.00 maar.hij zei weet je t zeker ikke ja ga maar slapen,t was nog goed vol te houden,en toen was t 5.45(oude tyd) toen voelde ik zo van plop dat was mn slijmprop dat was echt t e zien en er kwam meteen vruchtwater ik zei nu moet je als n kip zonde rkop gaan bellen want mn weeen werden meteen heftig zo ongeveer om de 1a2 min dus dat was echt pffen geblazen,de vk was hier om 6.20 en ging om 6.30 kijken en ik had toen al 9cm ontsluiting dus in 3kwartier tyd,we moesten toen vlug naar t ziekenhuis want youri had ik t vruchtwater gepoept nou daar aangekomen hebben ze me aan gesloten voor youri in de gaten te houden maar die vond alles best had t nog goed naar zn zin toen zeiden ze als je mee kan persen met de 1ste weee pers dan maar uit volle kreacht ik dacht huh nou al,dus huppa dat werd persen na 7persweeen kwam ons manneke eruit ben wel ingeknipt want youri had meer haast als ik :) inmiddels was t 8.38 dus is t in totaal heel snel gegaan.mijn moeder kon er nog net optyd bij zijn! ze vond t prachtig om dit mee te mogen maken.youri werd gecontroleerd en alles was goed we waren om 13.00 al weer thuis!(bij oude tyd moet je eigenlijk n uur verder denken we zaten net dat de klok n uur verder was gezet!)
    met ons gaat alles goed youri doet t ook goed,vooral sinds hij flesvoeding krijg ik wilde borstvoeding geven maar dit wilde niet lukken helaas,we zien wel dat dit beter is voor hem.bij de geboorte woog youri 2620 gram en was +/- 52cm groot.

nou dit was mn verhaaltje wel zn beetje..
    alles gaat nu de goede richting heen met ons allemaal en we genieten met teugen van onze kleine spruit! :p

groetjes krulliewullie(esther) en youri :) :)

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Nou meid, dat klinkt als een "makkelijke" bevalling.
    Fijn hoor.

Gefeliciteerd

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Wauw klinkt al een droom bevalling!
    Gefelicteerd met jullie manneke!

Share This Page