Slaappillen en mogelijk zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shelde, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    We beginnen bijna aan onze eerste ronde. Moet overmorgen pil-ongie worden en daarna gaan we ervoor! :D

Volgende week (zaterdag) gaan we op vakantie naar Canada. De vliegries is erg lang en ik wil misschien een slaappil nemen. We moeten namelijk eerst 8 uur en daarna nog eens 6 uur. Die laatste 6 uur zijn echt NIET leuk. Ik ben wat reisziek en slaap het liefst in het vliegtuig...

De heenreis maakt dat niet zo uit, maar de terugreis misschien wel.

We vliegen terug rond mijn NOD (als ik regelmatig ben) en moeten dan vanuit Hawaii naar Amsterdam.
    Dat is eerst 5 uur naar LA, daarna 5 uur naar Washington en daarna 7,5 uur naar Nederland. (vrijdagavond vertrekken, zondagmorgen in Amsterdam aan) :(

Mag je slaappillen gebruiken als je mogelijk zwanger bent?

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb zelf oxazepampilletjes, en op de bijsluiter staat dat je ze alleen mag gebruiken in overleg met een arts.
    Misschien dat je het de verloskundige hier kunt vragen?

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

De huisarts wou mij ook oxazepam voorschrijven maar na wat gekeken te hebben op internet heb ik het toch maar niet gedaan.
    Ik heb iets natuurlijks gehaald bij de drogist. Ik zou zeker geen slaappillen nemen, want stel dat je wel zwanger bent. Als het voor je ei is zou het je het wel kunnen doen.
    Kan ook aan mij liggen hoor maar ik vind het een beetje een luxe probleem.

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    volgens mij heb ik Deb moderator hier wel eens horen zeggen dat je temazepam mag nemen mocht je zwanger zijn zonder problemen.
    maar ik kan het mis hebben , je kan haar pb doen om het te vragen..

Deel Deze Pagina