Nog steeds oké?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mierelier, 9 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Ik snap je heel goed hoor. Het is ook zenuwslopend. Hiervoor heb ik ook wel eens lichter wordende testen gehad. Tis gewoon vreselijk spannend maar je hebt geen enkele invloed op de uitkomst ervan.

2. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    675
    43
    28
    Vrouw
    Poeh spannend... Als ik ze met die van mezelf vergelijk (zit nu 1 dag na nod) zijn de jouwe wel echt stukken lichter. Ook lopen ze bij mij om de dag duidelijk op. Ik weet dat je dit niet wilt horen en duim heeeeel hard mee met je, maar wil je ook geen valse hoop geven!

3. Mierelier

Mierelier Actief lid

26 jan 2015
    247
    56
    28
    Ben ik nog even.. Nu hij echt volledig opgedroogd is.. Vind ik hem eigenlijk hetzelfde als 7 mei (deze is ook ietwat vergeeld nu). En live zijn ze echt een tint beter te zien, hoef echt niet te turen, hij staat er echt gewoon. Nog steeds geen lullige verkleuring te zien ook op wc papier of inlegkruisje.. Ik hou nog eventjes hoop.

DSC_0112~2.jpg

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Heel eerlijk vind ik hem lichter :(

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    HCG verdubbelt om de dag. Dus in vergelijking met de test van twee dagen geleden, had hij wel duidelijker moeten zijn. Maar goed, je bent ook wel erg vroeg met testen. Dus de moed nog niet opgeven!

6. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Spannend. Had de test wel duidelijker verwacht gezien het elke 2a3 dagen verdubbelt. Hoeveelste dag zit je nu?
    Ga voor de je duimen....

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind hem opgedroogd ook lichter dan eergisteren en voor 14 dpo vrees ik het ergste.

Ik hoop zo dat ik fout zit en je toch over 2 dagen een mooie oploper ziet!!

8. Mierelier

Mierelier Actief lid

26 jan 2015
    247
    56
    28
    Dank jullie wel voor het duimen ;)

Ik probeer rekening te houden met het ergste.. Morgenochtend maar weer testen dan. Heb wel wat last van m'n maag al een paar dagen als ik wat heb gegeten of gedronken, licht misselijk neigt het naar.. Maar kan nu net zo goed komen van mn zenuwachtige gevoel natuurlijk..

@Doetie, ik zit 10 dagen na tp en 14 dpo.

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik hoop voor je dat ze gaan oplopen maar ik ben voor nu niet positief. Op beide foto's vind ik de testen aflopen

10. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    675
    43
    28
    Vrouw
    Ook ik ben voor nu niet positief... Al hoop ik echt heeeel hééél hard voor je! Maar om je een indruk te geven, hier de testjes van mezelf. 10dpo, 12dpo en 14dpo.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,2 KB
      Weergaven:
      21
  11. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Mijn testjes zien er net zo uit 😔
    En ander merk test pakt ie helemaal geen streep meer op...

We kunnen niks anders doen dan afwachten ben ik bang

12. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    675
    43
    28
    Vrouw
    He meiden wat rot en onzeker voor jullie!!! Digitale knuffel!!!

13. Mierelier

Mierelier Actief lid

26 jan 2015
    247
    56
    28
    @Dml, ojee.. Dan zitten we dus in hetzelfde schuitje.. :( Ik hoop zo voor ons dat het tòch goed gaat komen!! En dat hij toch nog gaat knallen morgen of overmorgen! Ik duim bij deze voor jou.. Heb jij verder ergens last van? Ongi krampen ofzo? Ik nog niet echt, het lijkt wel anders te voelen.. Maar heb al wel een dag of 4 erg gevoelige darmen. Vaak na het eten erg kramp en een beetje aan de dunne op die momenten (sorry voor de details). :p

Ik vind het hier trouwens op het forum wel erg fijn. Heb er echt steun aan.

14. Mierelier

Mierelier Actief lid

26 jan 2015
    247
    56
    28
    Dank je wel EverAfter! Das lief!

15. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    @mierelier, mijn cyclus is waardeloos dus ik ben eigenlijk van een eisprong uitgegaan toen ik ontzettende cervixslijm had en daarna wat kramp.. Bij m'n vermoedelijke eisprong had ik pijnlijke tepels, dit zijn inmiddels flink gevoelige borsten geworden met duidelijke aders erop..

Mijn darmen zijn ook erg van streek, geen obstipatie maar ook diarree dat is nu wat minder gelukkig...

Steekjes en krampjes onderin zijn mij ook bekend, vooral met lang lopen voel ik het goed ...
    Ik ging ervan uit dat ik gister m'n NOD had ... 2weken na die krampjes van m'n mss ei)
    Lig ook smiddags te slapen op de bank of heb droge ogen...

Als ik geen eisprong heb gehad snap ik zo ie zo die pijnlijke borsten niet...
    Heb woe, do en vrij positief getest met Kruidvat (vrijdag binnen 3 minuten de streep al) en gistermiddag en vanmorgen 100% negatief met een onbekend Zweeds merk (vakantie)

Het houdt me echt de hele dag bezig en vind t erg vermoeiend..
    Weet t dus ff niet meer 😕
    Zal ff foto doen

16. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn test was met 14 dpo net zo licht. Twee daten later ook nauwelijks donkerder. Ik ging ook uit van het ergste. Maar inmiddels 10 weken zwanger en afgelopen donderdag een springlevend beebje gezien. Dus ik hoop zo dat het bij jou ook goed is.

17. Mierelier

Mierelier Actief lid

26 jan 2015
    247
    56
    28
    #37 Mierelier, 9 mei 2015
    Laatst bewerkt: 9 mei 2015
    @dml, ze zien er inderdaad net zo licht uit als die van mij. Je zou zeggen aan de symptomen te lezen, dat je zwanger bent.. Hoop dat je snel weer een kruidvat test kunt doen en dat je zekerheid gaat krijgen. Ik heb vandaag mijn NOD dagen na tp + 4 dagen oude cryo = 14 dpo) en ik had op 8 dagen na terugplaatsing (donderdag 7 mei) dat lichte streepje met een minuut of 3. Gisteren was ie wat donkerder, afgelezen na 5 min. Vandaag weer na 5 min, maar net zo licht, of zelfs ietsie lichter nog dan donderdag.. Ik gebruik zelf Utrogestan bolletjes vanwege de behandeling en daar krijg ik sowieso al symptomen door zoals zere borsten.. En van de bollen kun je ook wel wat kramp krijgen met vlagen. Maar heeft trouwens geen enkele invloed op de testen. Heb nog nooit 2e streepjes mogen zien.. Dus de spanning is om te snijden.. Haha.

Het houdt mij ook al de hele dag bezig.. Kan weinig interesse opbrengen voor andere dingen. En doodmoe wordt je er van ja. Bah.. Ben zo bang dat ik hier weer helemaal door word opgeslokt en dat het over een paar dagen voor niks is geweest.. Plus de angst voor de laatste punctie en wat daar uit gaat komen. Hierna gaan we namelijk de allerlaatste behandeling in. Daarna zelf betalen en dat gaat m sowieso niet worden. Maar goed, zo ver zijn we nog niet!

18. Mierelier

Mierelier Actief lid

26 jan 2015
    247
    56
    28
    @Tigra, wauw dat is gaaf! Gefeliciteerd! Zulke verhalen geven ook weer een beetje hoop.. We geven nog niet op zolang er geen bruin/oranje of rood te zien is.

Woensdag krijg ik sowieso een bloedtest in het ziekenhuis (2 weken na tp).

19. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    @mierelier, jeetje zeg, dan zal t bij jou helemaal vreten en spanning hebben!
    Dan hoop ik dubbel dat die bij jou een donkerder kleurtje gaat krijgen!!

Ik moet toegeven dat ik ook van alles op Google aant zoeken ben hoor, is ook niet altijd positief..
    Een (licht) positieve test kan dus ook blaasontsteking zijn of tumoren? Maar dan lijkt t me sterk sommige symptomen te hebben..

Blijf jij doorgaan met Kruidvat?? Ik haal d'r nog 1x2 en een andere erbij denk ik
    En anders einde volgende week een doktersbezoek en dan gaat ie me maar binnenste buiten keren of doorsturen (in september had ik enorme pijnsteken, dokter heeft toen gekeken maar zag alleen een iets verzakte baarmoeder en veel slijm (slijm was opgestuurd maar was goed) omdat ik pijn had zou deze me doorsturen naar t ziekenhuis, daarna verdween de pijn weer (ws was dat dus een eisprong??, 2 weken later werd ik ongesteld) ziekenhuis heeft nooit gebeld, was wat fout gegaan maar omdat de pijn weg was heb ik t zo gelaten...

M'n temp is trouwens nog steeds hoog s ochtends met wakker worden 37.2. Nu temp ik niet volgens een schema dus zegt t ook niks, maar normaal is t 36.7 oid

20. Mierelier

Mierelier Actief lid

26 jan 2015
    247
    56
    28
    @dml, ahh lief, dank je wel ;) Ik Google wel, maar kijk wel alleen naar de zwangerschapsdingen.. Ik ga ook door met kruidvat testen. Alhoewel mn zus ook nog testen voor me mee heeft genomen. Alleen zij had 2 voor 10 euro van trekpleister haha. Zien er precies hetzelfde uit.

Verder is het voor jou ook rottig zeg als je nooit weet wanneer je nou echt een eisprong hebt. Frustrerend lijkt me da, op zn zachtst gezegd.. Nou, keep our fingers crossed! En hoop dat we morgen een dikke streep mogen krijgen! Ga zo lekker slapen.. Dan is het maar weer gauw morgen. Hopen dat the red devils wegblijven!

Deel Deze Pagina