Nog steeds oké?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mierelier, May 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mierelier

Mierelier Actief lid

Jan 26, 2015
    247
    56
    28
    @Mamaatjevan5, ja klopt dat de trekpleister donkerder is.. maar hij is ook aan de rechterkant vlekkerig (hier wel te zien). Dus die vertrouw ik niet zo erg.. Ik mag dinsdag of woensdag bloedprikken. En ze zeggen altijd dat thuis testen "geen zin" heeft.. maarja, probeer je maar eens in te houden!

@dml, dank je :) de krampjes komen en gaan, maar toch blijft het nog steeds anders dan anders voelen.. Zo raar! Of het komt van de medicatie... Hier geeft de kruidvat wel goed aan hoor, want ik had op 7 mei smiddags expres ook nog eens getest en die was hagelwit, tewijl hij elke ochtend wel vage streepjes geeft sinds 7 mei, dus zou toch moeten kloppen?. De trekpleister test is dus rechts in het hoekje een beetje vlekkerig waardoor ik die niet zo vertrouw.. Voor jou is het ook rot hoor zo.. Kan jij geen bloedtest aanvragen anders? Ik duim hier ook nog steeds voor je!

Wat ik wel heb sinds 2 dagen en vandaag zelfs al 3x! Als ik naar de wc ga heb ik ineens wit/gelige doorzichtig slijm bij het afvegen?? Lijkt net op het slijm van een eisprong.. Echt heel raar.. Of zou het nou allemaal gewoon komen door de medicatie en dat m'n ongi eigenlijk naar buiten wil.. Heb hierover maar een nieuw topic gemaakt in vruchtbaarheidsbehandelingen. Word er gewoon gek van!

2. dml

dml Actief lid

Dec 24, 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Slijm schijnt weer goed te zijn!!! Dat heb ik heel af en toe maar niet noemenswaardig...

Ik heb net met mijn vriend gepraat over een eventuele medische molen weer en om te kijken wat er nou allemaal is met mijn lichaam (even een check up en of er überhaupt wel eisprongen komen want ik lees nu ook dat je wel slijm kan hebben en geen eisprong)
    Maar hij is bang door de stress elke maand dan dat het fout gaat tussen ons... En met stress kom je nergens...
    Of moet ik nog een week afwachten, ben t ff kwijt zeg maar...
    Heb 21-24 slijm gehad dus neem aan dat een menstruatie dan allang had moeten komen ALS er al een ei was

3. dml

dml Actief lid

Dec 24, 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Temp is trouwens nog steeds erg hoog

4. Mierelier

Mierelier Actief lid

Jan 26, 2015
    247
    56
    28
    @dml, Maar op zich moet je toch de medische molen in kunnen gaan? Wij hebben hier ook regelmatig stressvolle dagen hoor.. Af en toe ook niet leuk hoor hier, maar als je maar blijft praten en elkaars stress/verdriet/boosheid toelaat. Er voor elkaar zijn, hoe moeilijk ook. Mijn man en ik hebben altijd tegen elkaar gezegd dat we voor mekaar de belangrijkste zijn.. Soms loopt het wat hoger op.. Maar komt altijd goed, we worden samen sterker ipv dat we uit elkaar groeien. Maar ook dat is allemaal weer anders bij iedereen.

Ik denk hier dat ik morgen niet meer ga testen.. Ik wacht wel lekker op het bloedprikken. Ga er gewoon vanuit dat het mislukt is.. En is het wel goed, is het een wonder.. Ik kom na het bloedprikken weer terug in dit topic. Of eerder als mn ongi toch komt.

Succes Dml!! We duimen voor elkaar..

5. dml

dml Actief lid

Dec 24, 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik kan ook de mm in, moet alleen naar de dokter voor een verwijzing

Mijn vriend is totaal geen prater, of emotie Toner...
    Pilletjes voor een eventuele eisprong wil hij wel gelijk mee akkoord maar hij wil er geen druk op leggen.. Dus dat accepteer ik voorlopig

Ik ben heel benieuwd na je bloeduitslag! Je ging proberen om deze dinsdag te krijgen toch??
    Hoop gauw weer van je te lezen!
    Dikke knuf!

6. haailena

haailena Actief lid

Oct 24, 2014
    458
    5
    18
    Dml houd er wel rekening mee dat als je de mmm ingaat het zaad van je vriend ook getest word. Althans dit was bij ons wel zo. Bij ons was het een duidelijk gevalletje van "ligt aan de vrouw" maar voor ze medicatie geven willen ze ook weten hoe de kwaliteit van de man is. Haha was bij ons wel ff schrikken :)

Ts: succes met alles. Wat een rottesten! Liever maar gewoon duidelijk wel of niet posi! Hopelijk mag je snel bloed prikken en geeft dat direct duidelijkheid.

7. dml

dml Actief lid

Dec 24, 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Ja dat klopt, zijn zaad is al eens getest en toen schrokken we ook haha, ik mocht d'r ook niet bij zijn toen haha maar hij was prima 👍🏼

Ik heb 2 kindjes (een engel en een bengel) dus zwanger worden kan wel (26 weken feb 2009 en 33 weken dec 2009 ) het is alleen de cyclus die ik mis

8. dml

dml Actief lid

Dec 24, 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag Kruidvat 2voor5 negatief getest..
    Dus het is duidelijk, die 3 posi's neem ik maar voor lief dan...
    Op na ronde heel veeeeeel
    Vannacht wel mega buik en rugpijn gehad

maar laat dan aub die menstruatie komen 😡

9. Mierelier

Mierelier Actief lid

Jan 26, 2015
    247
    56
    28
    Ik bel zo of ze een formulier klaar willen leggen voor morgen om bloed te prikken..

Maar denk dat het klaar is.. Gisteren hebben mn man en ik "het even gezellig gemaakt".. Beetje tegen de spanning.. Dat ik daarna naar de wc ging was er nog niks. Maar voordat ik naar bed ging nog een keer geweest en toen was er allemaal roze. Nu is het lichtbruin en net met afvegen zelfs een bruin klein stolseltje en helaas begint het altijd zo :( :( :(

Mijn buik voelt ook alsof het ongesteld wil worden, maar dat het nu wordt tegengehouden door die Progynova. Kak medicijnen.. Voel me zo boos!!!

Wat haat ik die testen nu.. Ik ga nooit meer testen. Gewoon wachten tot minimaal dag 12 na TP. K*tzooi!

Nu nog 1 allerlaatste volle poging.. 😢 😢

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    :(:(:( wat balen voor jullie beiden.

Ik duim dat de volgende ronde raak zal zijn en blijft!!

Dikke knuffel.

11. dml

dml Actief lid

Dec 24, 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ah mierelier!!! Ik had nog juist zo'n hoop bij jou omdat ze toch een streepje bleven geven 😔
    Kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent!!
    Juist bij de mensen die je t gunt lukt het niet en andere hoeven maar te kijken en zijn zwanger 😡

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ach mierelier, wat jammer en dmi ook sterkte.

Vwb pogingen: er zijn verzekeraars die een vierde poging vergoeden. Wij zijn uiteindelijk tijdens onze 4e poging (5e tp) zwanger geworden.

13. Mierelier

Mierelier Actief lid

Jan 26, 2015
    247
    56
    28
    Dank jullie wel allemaal xx

@dml, jij ook sterkte! Wat rot ook allemaal :(

Ik heb gebeld en mag morgen een bloedtest doen omdat ik vage streepjes had.. Ze hebben dus afgelopen maand wel de regels aangepast, want vanaf nu mag je alleen een urinetest doen in het ziekenhuis. Is zo afgesproken met amc. Dus vanwege de streepjes vonden ze het voor mijn gemoedsrust toch beter om een bloedtest te laten doen..

Mocht er iets gezeten hebben haal ik er maar wat positiefs uit: We komen steeds dichterbij.. En als er een innesteling geweest is, werkt mijn lichaam wel goed. Maar heeft moedernatuur dit besloten.

Misschien een stomme vergelijking.. Maar in dobbelstenen: hoe vaker je gooit, hoe meer kans dat je een keer een 6 gooit. Dus.. Doorgaan en hopen dat het een keertje raak is.

Heb even een paar dagen nodig om mezelf bij elkaar te rapen. En vrijdag moet ik me weer vrolijk voelen, want mijn moeder gaat trouwen! Had alleen zo graag extra positief nieuws willen vertellen... Maja.. Nu eerst een maand rust, misschien wel 2 en dan eerst een gesprek aanvragen met onze gyn, over hoe we het beste verder kunnen gaan. Eerst kiezen voor donor en 1 behandeling bewaren? Of eerst alle behandelingen afmaken.. Gaan we het nog even goed over hebben.

Liefs van mij en knuffels terug!

Share This Page