hebben jullie ookaltijd (lichte) streepjes op ovu testen en/of altijd een knalstreep?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sunshineS1976, 10 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Als eerst: ik heb pcos en dat schijnt van invloed te kunnen zijn op de uitslagen van de ovu testen.

Na bevalling van mijn oudste nooit ongesteld geworden dus na 1 jaar weer de mmm in. Dat eerste jaar heb ik eens 2 maanden lang ovu testen gedaan. Ik had altijd streepjes. Soms een iets donkere maar dat schommelde vreselijk. Maar ik werd nooit ongesteld dus ook geen ei gehad.

Nu bijna 10 wkn na bevalling van de tweeling ongesteld geworden! Dus ik dacht ik ga eens ovu testen doen die ik nog had liggen om te kijken of er een ei te bespeuren valt en ik nu misschien wel een cyclus krijg.
    Ik zit op dag 22 nu en vanaf 15 getest. Altijd lichte streepjes. Paar dagen geleden kwam het testen er niet van maar had ik wel ineens veel afscheiding en echt slijmerig zeg maar.
    Gisteren en vandaag weer een test gedaan en vooral die van gisteren was duidelijk. Geen licht streepje zoals altijd maar ook echt by far geen knalstreep zoals zou moeten...
    Maar wel het donkerste streepje wat ik ooit heb gehad. En jammer dat ik geen test heb gedaan toen 3 dagen geleden.

Maar heeft testen bij voorbaat geen zin met pcos? Hebben jullie altijd een knalstreep en verder geen lichte streepjes?

2. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Ik heb geen pcos, dus daar kan ik niet over meespreken.
    Maar ovulatietesten... ik had altijd een streep, en geen tuurstreepje hoor, gewoon goed zichtbaar. Rond ovulatie echter een dikke knaller.
    Je zou ook eens kunnen gaan tempen... dan heb je misschien wat meer zekerheid?

Overigens is mij verteld (ik had een zeer rommelige cyclus) dat er na een zwangerschap verandering in je cyclus kan komen.
    En dat klopt bij mij zeer zeker.
    Altijd zeer onbetrouwbaar en onregelmatig geweest en na de bevalling van mijn dreumes was ik ineens "op regel":)

3. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ik heb ook geen pcos maar net als katenhond ook altijd. Streepjes op de ovulatietest. Duidelijke streepjes maar pas een duidelijke knal streep rond mijn ei!! Daarna liep hij binnen een dag weer af naar de lichtere streepjes..

Deel Deze Pagina